Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=методика викладання<.>)
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40  
1.


    Іванченко, Раїса.
    Зауваження до пробних тестів з Історії України (державного незалежного оцінювання 2009 р.) [Текст] / Р. Іванченко // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 91-92.
ББК 74.266.31

Рубрики: Історія України--викладання--тестування,  Тестування--історія України
Кл.слова (ненормированные):
історія -- історія України -- методика викладання -- тестування -- середня школа

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Лавриненко, І.
    Проектні технології на уроках української мови [Текст] / І. Лавриненко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 67-70. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК

Рубрики: українська мова--викладання--Проектне навчання,  Метод проектів--українська мова,  Проектне навчання--українська мова
Кл.слова (ненормированные):
українська мова -- методика викладання -- середня школа -- проекти -- метод проектів -- освіта -- освітні технології -- проектні технології

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Журба, О.
    Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики [Текст] : [теоретичні аспекти, приклад уроку за темою "З чого починається дружба"] / О. Журба // Рідна школа : наук.-пед. журн. - 2009. - № 5/6. - С. 25-27. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788

Рубрики: Етика--викладання,  Судження учнів
Кл.слова (ненормированные):
етика -- дружба -- методика викладання -- судження -- учні -- судження учнів -- емоційно-оцінні судження -- формування суджень

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Власов, В.
    Контроль навчальних досягнень учнів: аналіз проблемного поля [Текст] : (на прикладі історії) / В. Власов // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2009. - № 2. - С. 29-34
ББК 74.202.8 + 74.266.3

Рубрики: Контроль знань,  Тематичний контроль,  Оцінювання знань учнів--історія
Кл.слова (ненормированные):
навчання -- оцінювання знань -- контроль знань -- тематичний контроль -- діагностично-тематичний контроль -- проблемне поле -- історія -- методика викладання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Ширшова, И. А.
    Научить работать самостоятельно [Текст] : организация внеаудиторной работы студентов-заочников в процессе изучения курса "Педагогика" / И. А. Ширшова // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.580.26 + 74р3-267

Рубрики: освіта--вища освіта--заочна,  вища освіта--заочна,  вища освіта--студенти,  педагогічна освіта--заочна,  педагогіка--методика викладання--вища школа,  Педагогіка--викладання--заочна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- заочна освіта -- студенти -- навчання студентів -- позааудиторна робота -- позааудиторна робота студентів -- педагогіка -- методика викладання -- педагогічна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Булахова, Я. В.
    Экспериментальная модель иноязычной подготовки студентов технического вуза: систематичность, положительный эмоциональный фон и сознательный [Текст] : [экспериментальная модель обучения иностранному языку] / Я. В. Булахова // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 50-53. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.580.26

Рубрики: освіта--вища освіта--студенти,  Вища освіта--студенти--іномовна культура,  Іноземні мови--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- студенти -- підготовка студентів -- навчання студентів -- культура мови -- іномовна культура -- іномовна культура мови -- формування іномовної культури -- іноземна мова -- методика викладання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Писарук, Г. В.
    Коллективный дневник "Становление ритора" как форма стимулирования саморазвития студентов [Текст] / Г. В. Писарук // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 54-61. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.580.26

Рубрики: освіта--вища освіта--студенти,  студенти--навчання студентів--розвиток студентів,  Риторика--викладання--вища школа
   Білорусь
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- студенти -- навчання студентів -- розвиток студентів -- саморозвиток -- саморозвиток студентів -- риторика -- методика викладання -- підготовка риторів -- ритори

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Ремньова, Анжеліка.
    Виховання толерантності в учнів у процесі вивчення історії [Текст] / А. Ремньова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 3. - С. 50-54. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.266.3

Рубрики: історія--викладання--школа,  виховання--толерантність,  Толерантність--виховання
Кл.слова (ненормированные):
історія -- методика викладання -- середня школа -- виховання -- соціальне виховання -- толерантність -- виховання толерантності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Голікова, Людмила.
    Розвиток критичного мислення на уроках фізики [Текст] / Л. Голікова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 33-36.
ББК 74.262.23

Рубрики: Критичне мислення--фізика
Кл.слова (ненормированные):
фізика -- методика викладання -- середня школа -- розвиток особистості -- критичне мислення -- розвиток мислення -- проблемне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Щербатенко, Олена.
    Інтерактивні технології навчання іноземним мовам [Текст] / О. Щербатенко // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 40-44.
ББК 74.268.1

Рубрики: іноземні мови--викладання,  Інтерактивні технології--іноземні мови
Кл.слова (ненормированные):
іноземні мови -- методика викладання -- середня школа -- кооперативне навчання -- відповідальність за навчання -- технології навчання -- інтерактивні технології навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Новоселецька, Тетяна.
    Технологія співробітництва індивідуальностей під час вивчення математики в умовах ліцею [Текст] / Т. Новоселецька // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 46-48.
ББК 74.262.21

Рубрики: математика--методика викладання--середня школа,  освітні технології--технологія співробітництва
Кл.слова (ненормированные):
математика -- методика викладання -- середня школа -- технологія співробітництва -- освітні технології -- ліцеї -- індивідуальність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Засєкіна, Тетяна.
    Технологія навчання фізики у класах фізико-математичного профілю [Текст] / Т. Засєкіна // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 49-51.
ББК 74.262.23

Рубрики: Профільне навчання--фізика
Кл.слова (ненормированные):
фізика -- методика викладання -- середня школа -- навчання -- технології навчання -- фізико-математичний профіль

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Чайковська, Оксана.
    Вплив соціуму на формування мовленнєвої культури учнів [Текст] / О. Чайковська // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 58-59.
ББК 74.268.1УКР

Рубрики: мовленнєва культура--формування,  українська мова--викладання
Кл.слова (ненормированные):
українська мова -- методика викладання -- середня школа -- мовленнєва культура -- формування мовленнєвої культури -- соціум -- усне мовлення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Вербовська, Ольга.
    "Основи психології" шлях до розвитку особистості старшокласника [Текст] / О. Вербовська // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 60-61.
ББК 74.268.8

Рубрики: Психологія--викладання,  особистість--розвиток
Кл.слова (ненормированные):
психологія -- основи психології -- методика викладання -- спецкурси -- особистість -- розвиток особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Фатєєва, Вікторія.
    Самостійна робота учнів у сучасній особистісно орієнтованій концепції викладання історії [Текст] / В. Фатєєва // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 64-66.
ББК 74.266.3

Рубрики: історія--викладання,  Самостійна робота--учні--історія,  Особистісно орієнтоване навчання--історія
Кл.слова (ненормированные):
історія -- методика викладання -- середня школа -- учні -- самостійна робота -- викладання історії

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Назаренко, С.
    Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.265.1

Рубрики: Основи здоров'я--викладання--інтерактивні методи,  інтерактивні методи навчання--Основи здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
здоров'я -- основи здоров'я -- методика викладання -- навчання -- методи навчання -- інтерактивне навчання -- розвиток особистості -- підлітки -- шкідливі звички -- оздоровча робота -- розумова діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Шумник, Т.
    Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання [Текст] / Т. Шумник // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 88-92. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання--інтерактивні технології,  Інтерактивні технології--іноземні мови
Кл.слова (ненормированные):
іноземна мова -- методика викладання -- навчання -- засоби навчання -- інтерактивні засоби навчання -- соціально гетерогенні групи -- компетентність -- життєва компетентність -- двобічне інтерактивне навчання -- форми навчання -- розвиток особистості -- виховання особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Гулько, Ю. А.
    Обучение иностранному языку - процесс творческий: интервью с преподавателем иностранного языка Бородиной Любовью Георгиевной [Текст] / Ю. А. Гулько // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 2. - С. 60-63.
ББК 74.268.1Фра

Рубрики: Французька мова--викладання
Кл.слова (ненормированные):
французька мова -- методика викладання -- двомовність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Куценко, Ольга.
    Європейські візії та розрізнення: порівняльні дослідження в удосконаленні викладання соціології [Текст] / О. Куценко, С Бабенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2009. - № 4. - С. 186-194 . - ISSN 1563-3713
ББК 74.580.22

Рубрики: Соціологія--викладання--вища освіта--ЄС
Кл.слова (ненормированные):
соціологія -- методика викладання -- вища освіта
Аннотация: Про трирічний науково-освітянський проект (розпочатий навесні 2009 р.), організований факультетом соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка за фінансової підтримки Інституту відкритого суспільства і за академічної підтримки Європейської соціологічної асоціації та Соціологічної асоціації України.
Доп.точки доступа:
Бабенко, Світлана


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Мар'єнко, Олена.
    Сугестопедагогічний метод - поразка чи перемога? [Текст] / О. Мар'єнко // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 2. - С. 54-55.
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання
Кл.слова (ненормированные):
іноземні мови -- методика викладання -- сугестія -- сугестивні методи -- інтенсивний сугестопедичні методи
Аннотация: Чи можна навчити дітей іноземній мові за 2-3 місяці? Як можна запам'ятати велику кількість спеціальних термінів та висловів? Автор вважає, що сьогодні цього можна досягти лише в умовах інтенсивного сугостопедичного методу викладання іноземної мови та дотримуючись основних його принципів, де уроки ведуться не фрагментарно, а у формі системи в цілому. Про особливості роботи з даним методом і йдеться у статті.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40  
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей