Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Підвищення кваліфікації -- вчителів<.>)
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-13 
1.
74.00я73
В 67


    Волкова, Н. П.
    Педагогіка [Текст] : посібник / Н.П. Волкова. - К. : Академія, 2002. - 575 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-109-0 (в опр.) : 26.00 грн., 35.20 грн.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні категорії,  Педагогічні науки--система,  Міжпредметні зв'язки--педагогіка,  Науково-педагогічні дослідження,  Педагогічні дослідження,  Методи дослідження--педагогіка,  Розвиток особистості,  Виховання,  Принципи виховання,  Напрями виховання,  Громадянське виховання,  Виховання--громадянське,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Правове виховання,  Виховання--правове,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Методи виховання,  Самовиховання,  Виховна робота--організація,  Позакласна виховна робота,  Колективні творчі справи,  Позашкільні заклади,  Виховний колектив,  Колектив--виховний,  Розвиток колективу,  Учнівське самоврядування,  Громадські організації--дитячі,  Громадські організації--юнацькі,  Молодіжні рухи--неформальні,  Неформальні рухи--молодіжні,  Класний керівник,  "Важкі" діти,  Перевиховання,  Школа і сім'я,  Сім'я і школа,  Сім'я--сучасна,  Навчання,  Дидактика,  Дидактика--історія,  Система освіти--в Україні,  Стандарти освіти,  Процес навчання,  Принципи навчання,  Закономірності навчання,  Закономірності виховання,  Методи навчання,  Навчально-пізнавальна діяльність,  Стимулювання навчання,  Мотивація навчання,  Методика CASE,  Проблемно-розвиваюче навчання,  Навчання--проблемно-розвиваюче,  Проблемне навчання,  Урок,  Позаурочне навчання,  Навчання--позаурочне,  Семінарські заняття,  Практикум,  Факультативні заняття,  Навчальна екскурсія,  Гуртки--предметні,  Предметні гуртки,  Домашня навчальна робота учнів,  Диференціація навчання,  Навчання--диференційоване,  Обдаровані діти,  Навчання обдарованих дітей,  Навчання відстаючих учнів,  Школознавство,  Управління освітою,  Інспектування загальноосвітнього закладу,  Методична робота--в школі,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Атестація педагогічних кадрів,  Інновації в освіті,  Педагогічний досвід,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Педагогічна майстерність,  Педагогічна комунікація,  Комунікація--педагогічна,  Комунікація--вербальна,  Комунікація--невербальна,  Мовне спілкування,  Мовлення вчителя,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Педагогічні конфлікти,  Конфлікти--в педагогічному процесі,  Конфлікти--педагогічні,  Конфлікти--в освітніх організаціях,  Шкільництво--українське,  Українське шкільництво--історія,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки--Україна,  Шкільництво--європейське,  Антична педагогіка,  Педагогіка--антична,  Педагогічна думка--Історія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.200
О-80


   
    От передового учителя к передовому коллективу: Опыт совершенствования учебно-воспитательного процесса в школах Москвы [Текст] / ред. Ю. К. Бабанский, А. Н. Зевина. - М. : Педагогика, 1980. - 104 с. : ил.
ББК 74.200

Рубрики: Навчально-виховний процес,  Підвищення кваліфікації--вчителів
Доп.точки доступа
Бабанский, Ю.К. \ред.\
Зевина, А.Н. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.58
П78


   
    Проблеми вищої школи [Текст] : науково-методичний збірник. Заснований у 1968 р. Випуск 78 / ред. З. М. Книш. - К. : Вища школа, 1993. - 122 с. - (Міністерство освіти України. Інститут системних досліджень освіти). - 300.00 грн.
ББК 74.58

Рубрики: Педагогіка--вища освіта,  Педагогічна майстерність,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Педагогічний досвід
Доп.точки доступа
Книш, З.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.58
П78


   
    Проблеми вищої школи [Текст] : науково-методичний збірник. Заснований у 1968 р. Випуск 79 / ред. З. М. Книш. - К. : Вища школа, 1994. - 100 с. - (Міністерство освіти України. Інститут системних досліджень освіти). - 2500.00 грн.
ББК 74.58

Рубрики: Педагогіка--вища освіта,  Педагогічна майстерність,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Педагогічний досвід
Доп.точки доступа
Книш, З.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
37.091.12:005.963
У 67


   
    Упровадження ідей STEM-освіти в підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] : (Компетентнісний аспект) / упор. Л. О. Клименко. - Миколаїв : МОІППО, 2017. - 68 с. - 20.00 грн.
    Содержание:
Формування STEM-компетентностей учителів-природничників у системі післядипломної педагогічної освіти під час курсів підвищення кваліфікації . - С .10
Заняття, розроблені та запропоновані слухачами курсів підвищення кваліфікації керівних і педагогічних працівників . - С .10
Вивчення сучасних досягнень фундаментальних наук . - С .11
Удосконалення експериментальних навичок учителів під час семінару-практикуму з теми "Експеримент як засіб STEM-освіти: навчання через трансдисциплінарні знання" . - С .14
Стажування слухачів курсів у ВНЗ та наукових лабораторіях України . - С .15
Виїзна педагогічна практика у сільській школі . - С .15
Формування STEM-компетентностей учителів-природничників у системі післядипломної педагогічної освіти у міжкурсовий період . - С .20
Виїзний лекторій "Людина у Всесвіті" - одна із форм підвищення кваліфікації вчителів-природничників з позиції STEM-освіти . - С .20
Скул-ворки . - С .23
Обласна відкрита педагогічна студія "Наука і ми" . - С .24
Обласні учнівські інтелектуальні змагання природничого спрямування . - С .25
План дій кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ МОІППО щодо впровадження STEM-освіти в навчальні заклади області на 2017-2019 роки . - С .27
Проект Концепції STEM-освіти в Україні . - С .33
Методичні рекомендації щодо впровадження освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік . - С .50
УДК
ББК 74.204

Рубрики: STEM-освіта,  STEM-компетентність,  Педагогічна освіта,  Освіта--педагогічна,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Післядипломна освіта--педагогічна,  Педагогічна практика--виїзна,  Інтелектуальні змагання--учнівські,  Змагання--інтелектуальні,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Клименко, Л.О. \упор.\
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.5
В 31


   
    Вересень [Текст] : науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. № 3-4(52-53) 2010 / ред. А. М. Старєва. - Миколаїв : МОІППО, 2010. - 128 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Старєва, А. М. Формування предметно-методичної компетентності вчителя в умовах підготовки та підвищення кваліфікації вчителя / А. М. Старєва. - С .3-13. - Библиогр.: с. 12-13.
Бургун, І. В. Цілі ті зміст компетентнісної освіти / І. В. Бургун. - С .14-21. - Библиогр.: с. 21.
Нор, К. Ф. Способи розвитку рефлексії в учнів початкових класів / К. Ф. Нор, Ю. О. Бабаян. - С .21-26. - Библиогр.: с. 26.
Аристова, Л. С. Художня культура як засіб формування у старшокласників естетичного ставлення до мистецтва / Л. С. Аристова. - С .26-32. - Библиогр.: с. 32.
Забродська, Л. М. Принципи формування змісту навчального матеріалу з інформатики для класів інформаційно-технологічного профілю / Л. М. Забродська. - С .32-45.
Денищич, Т. А. Методи формування мовно-комунікативних умінь і навичок майбутніх фахівців з політології / Т. А. Денищич. - С .45-53. - Библиогр.: с. 52-53.
Шиянюк, Л. В. Формування професійно-комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей / Л. В. Шиянюк. - С .53-63. - Библиогр.: с. 62-63.
Бабійчук, В. Г. Дистанційна форма підвищення кваліфікації: структура, зміст і забезпечення / В. Г. Бабійчук. - С .63-75. - Библиогр.: с. 74-75.
Морозова, М. Е. Окремі напрями управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників системи післядипломної педагогічної освіти / М. Е. Морозова. - С .75-81. - Библиогр.: с. 80-81.
Кулешова, О. А. Організаційно-педагогічні умови вибору методів отримання інформації для моніторингового дослідження / О. А. Кулешова. - С .81-93. - Библиогр.: с. 92-93.
Мукан, Л. В. Досвід застосування мультимедійних технологій на заняттях хімії / Л. В. Мукан. - С .93-99. - Библиогр.: с. 99.
Шуляр, В. І. Психолого-дидактичні основи сучасного уроку української літератури (стаття перша) / В. І. Шуляр. - С .100-106. - Библиогр.: с. 105-106.
Котик, Т. М. Багатокомпонентність поняття "духовність" в аспекті її виховання у дітей дошкільного й молодшого шкільного віку / Т. М. Котик. - С .106-109. - Библиогр.: с. 109.
Луцан, Н. І. Формування особистості дитини засобами родинного виховання / Н. І. Луцан. - С .109-112.
Литвиненко, О. М. Організація виховного процесу в жіночих середніх навчальних закладах Херсонської губернії (кінець ХІХ – початок ХХ століття) / О. М. Литвиненко. - С .112-118. - Библиогр.: с. 117-118.
Шуляк, С. О. Ігрова діяльність як форма бібліотечного обслуговування читачів у дитячих бібліотеках (50-80-ті рр. ХХ ст.) / С. О. Шуляк. - С .118-122. - Библиогр.: с. 121-122.
Халамендик, В. Д. Світлий і творчий шлях Н.Л. Коломінського / В. Д. Халамендик. - С .122-126. - Библиогр.: с. 126.
ББК 74.5

Рубрики: Компетентність вчителя,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Компетентнісна освіта,  Освіта--компетентнісна,  Школярі--молодші,  Рефлексія учнів,  Художня культура,  Естетичне виховання--учнів,  Виховання--естетичне,  Мовно-комунікативні навички,  Комунікативні навички,  Професійно-комунікативна компетентність студентів,  Комунікативна компетентність студентів,  Підготовка політологів,  Підготовка технічних фахівців,  Підвищення кваліфікації--дистанційна,  Післядипломна освіта,  Освіта--післядипломна,  Мультимедійні технології--в освіті,  Мультимедійні технології--викладання хімії,  Методика викладання хімії,  Викладання хімії,  Уроки літератури,  Дошкільне виховання,  Виховання--дошкільне,  Духовність учнів--молодшик,  Духовність дошкільників,  Родинне виховання,  Сімейне виховання,  Виховання--родинне,  Виховання--сімейне,  Формування особистості дитини,  Особистість дитини--формування,  Виховання--історія,  Історія виховання,  Бібліотечне обслуговування--дітей,  Дитячі бібліотеки--обслуговування,  Бібліотеки--дитячі,  Ігрова діяльність--в бібліотеках,  Бібліотечна справа--обслуговування
   Херсон, місто (Україна)--освіта

Доп.точки доступа
Старєва, А.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
74я5
В 31


   
    Вересень. Науковий часопис [Текст] : науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. № 3-4 (64-65) 2013 / ред. Р. О. Гришкова [и др.]. - Миколаїв : ОІППО, 2013. - 125 с. - 5.00 грн.
    Содержание:
Завірюха, Л. В. Організація роботи з обдарованою учнівською молоддю в Миколаївській області / Л. В. Завірюха. - С .3-7
Мацько, Н. Д. Формування предметних і ключових компетентностей засобами шкільних підручників / Н. Д. Мацько. - С .8-17
Ляхова, В. П. Чувство собственного достоинства в структуре личности школьника / В. П. Ляхова. - С .18-21
Бабійчук, В. Г. Дистанційне навчання - сучасна форма підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Г. Бабійчук. - С .22-29
Глазунова, М. А. Модернізація науково-методичного супроводу післядипломної освіти вчителів хімії ЗНЗ Одеської області / М. А. Глазунова. - С .30-34
Давиденко, А. А. Проблеми підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін до роботи з учнями, які мають задатки до дослідницької та творчої діяльності / А. А. Давиденко. - С .35-38
Шарата, Н. Г. Модель управління інноваційно-педагогічною діяльністю у вищому навчальному закладі / Н. Г. Шарата. - С .39-43
Догару, Г. Г. Роль міжпредметних шкільних методичних об’єднань у формуванні самокерованості учнів 5-6 класів на уроках математики / Г. Г. Догару. - С .44-48
Куриленко, Н. В. Кейс-метод як технологія формування екологічної компетентності учнів основної школи в процесі вивчення фізики / Н. В. Куриленко. - С .49-55
Мельниченко, А. П. Використання ІКТ на уроках фізики / А. П. Мельниченко. - С .56-58
Солдатко, М. Г. Формування географічних компетентностей учнів через використання інформаційно-комунікаційних технологій / М. Г. Солдатко, С. М. Стоянов. - С .59-63
Клименко, Л. О. Природознавство - навчальна дисципліна та засіб усебічного розвитку творчої особистості / Л. О. Клименко, Ф. Б. Мозгова. - С .64-73
Самойленко, Т. Г. Формування навичок науково-дослідницької діяльності як шлях творчої самореалізації особистості школяра / Т. Г. Самойленко, С. М. Хаміцевич. - С .74-77
Мількат, С. М. Практико-орієнтовані завдання як засіб формування предметної (фізичної) компетентності учнів / С. М. Мількат, О. В. Ліскович. - С .78-82
Глазунова, М. А. Інтегроване освітнє середовище як умова розвитку соціокультурних компетенцій учнів на уроках хімії / М. А. Глазунова, М. Л. Лістицька. - С .83-86
Пуриш, Т. В. Використання дослідницького та евристичного методів навчання математики в старших класах / Т. В. Пуриш. - С .87-94
Чехратова, Т. А. Готовність педагогів до інноваційної діяльності для розвитку креативної особистості / Т. А. Чехратова. - С .95-102
Калініна, Л. А. Творчий розвиток дітей молодшого шкільного віку засобами театрального мистецтва / Л. А. Калініна. - С .103-110
Єрмілов, В. С. Шкільна гігієна як суттєва складова сучасного навчально-виховного процесу / В. С. Єрмілов. - С .111-113
Анісімов, А. Ю. Зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досянень осіб, які виявили бажання вступити до вищих навчальних закладів в Україні - історія і сьогодення / А. Ю. Анісімов. - С .114-122
ГРНТИ
ББК 74я5

Рубрики: Система освіти--в Україні,  Учнівська молодь--обдарована,  Підручники,  Компетентність ,  Особистість--учня,  Дистанційне навчання,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Післядипломна освіта--педагогічна,  Інноваційно-педагогічний процес,  кейс-метод,  Інформаційно-комунікативні технології--в освіті,  Природознавство--Викладання в школі,  Науково-дослідницька робота,  шкільна гігієна,  зовнішнє незалежне оцінювання,  Творчий розвиток дітей,  Книги миколаївських видавництв,  Миколаївщина
Доп.точки доступа
Гришкова, Р.О. \ред.\
Старєва, А.М. \ред.\
Будак, В.Д. \ред.\
Калініна, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
811.161.2(075.8)
М 54


   
    Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах [Текст] : підручник для студентів філологічних факультетів університетів / ред. М. І. Пентилюк. - Київ : Ленвіт, 2009. - 400 с. - Бібліогр.: с. 397-399. - ISBN 966-70-43-91-6 : 30.00 грн.
    Содержание:
Методика навчання української мови як наука і фахова дисципліна . - С .7
Предмет і завдання методики . - С .7
Концептуальні засади навчання української мови . - С .10
Рідна мова - основа інтелектуального і духовного розвитку особистості . - С .15
Лінгвістичні основи навчання української мови . - С .18
Основні аспекти навчання української мови . - С .23
Комунікативне спрямування у навчанні української мови . - С .27
Закономірності навчання української мови . - С .30
Психологічні та дидактичні основи навчання української мови . - С .33
Міжпредметні зв'язки та інтегроване навчання . - С .40
Зміст і організація навчання української мови в освітніх закладах . - С .47
Зміст і принципи побудови курсу "Рідна мова" . - С .47
Основні етапи вивчення української мови . - С .54
Варіантність структури і змісту курсу "Рідна мова" в 5-9 і в 10-11 класах . - С .61
Поглиблений курс української мови . - С .63
Факультативні та спеціальні курси української мови . - С .65
Принципи побудови шкільних підручників . - С .69
Особливості навчання української мови у школах з російською мовою викладання . - С .72
Теорія і практика сучасного уроку . - С .78
Проблема уроку в сучасній лінгводидактиці . - С .78
Класифікація уроків . - С .81
Особливості структури уроку мови . - С .86
Технологія сучасного уроку мови . - С .91
Нетрадиційні (нестандартні) уроки . - С .95
Планування уроків мови та підготовка до них . - С .101
Спостереження й аналіз уроку . - С .105
Технологія навчання української мови . - С .108
Методи і прийоми навчання української мови . - С .108
Характеристика методів навчання . - С .112
Програмоване навчання . - С .121
Комп'ютеризоване навчання . - С .124
Інтерактивні методи навчання . - С .130
Системний підхід у навчанні мови . - С .136
Проблемність у навчанні . - С .142
Вивчення програмового матеріалу укрупненими частинами . - С .145
Засоби навчання . - С .156
Особливості засвоєння лінгвістичної теорії . - С .162
Методика навчання фонетики, графіки, орфоепії . - С .162
Особливості вивчення лексикології . - С .172
Особливості засвоєння фразеології . - С .184
Методика навчання будови слова і словотвору . - С .190
Основні поняття граматики . - С .196
Особливості вивчення морфології . - С .205
Методика навчання орфографії . - С .216
Особливості вивчення синтаксису . - С .224
Методика навчання пунктуації . - С .238
Словникова робота на уроках української мови . - С .249
Лінгводидактичні основи словникової роботи . - С .249
Зміст і форми словникової роботи . - С .251
Словникові вправи . - С .254
Лексична робота на уроках граматики . - С .255
Робота над словом на уроках літератури та інших предметів . - С .256
Робота із словниками . - С .257
Формування лексичних умінь і навичок . - С .258
Робота з розвитку зв'язного мовлення учнів (мовленнєва змістова лінія) . - С .259
Основні напрями роботи з розвитку мовлення і принципи мовленнєвої підготовки учнів . - С .259
Мовленнєвознавчі поняття і шляхи їх засвоєння . - С .270
Ознайомлення з мовленнєвими нормами та комунікативними якостями мовлення . - С .281
Удосконалення рецептивних видів мовленнєвої діяльності. Аудіювання, читання . - С .286
Робота над продуктивними видами мовленнєвої діяльності. Говоріння, письмо . - С .291
Аналіз тексту . - С .298
Види переказів . - С .301
Учнівські твори . - С .304
Помилки в моленні учнів . - С .308
Основні напрями роботи зі стилістики та риторики . - С .315
Предмет і завдання шкільної стилістики . - С .315
Функціонально-стилістичне спрямування у вивченні мови . - С .318
Робота зі стилістики в початковій школі . - С .321
Опрацювання стилів мовлення у 5-7 класах . - С .323
Узагальнення і систематизація набутих знань із стилістики . - С .327
Формування стилістичних умінь та навичок . - С .328
Стилістичні вправи . - С .330
Елементи риторики в 5-9 класах . - С .334
Уроки риторики в старших класах . - С .341
Удосконалення знань, умінь і навичок мови у старших класах . - С .349
Основні вимоги до формування мовної особистості старшокласника . - С .349
Особливості узагальнення і систематизації найважливіших відомостей з мови . - С .350
Поглиблення і систематизація знань, умінь і навичок з культури мовлення, стилістики і риторики . - С .354
Форми занять з мови у 10-11(12) класах . - С .357
Лінгвістичний аналіз художніх текстів на уроках літератури . - С .365
Позакласна робота з української мови . - С .369
Роль і місце позакласної роботи в системі навчання української мови . - С .369
Форми і зміст позакласної роботи . - С .372
Шкільний кабінет української мови - осередок позакласної роботи . - С .378
Методична робота вчителя-словесника . - С .382
Педагогічна практика студентів . - С .382
Значення і форми методичної роботи . - С .391
Шляхи і засоби підвищення кваліфікації вчителів . - С .392
Робота методичних об'єднань . - С .394
ГРНТИ
УДК
ББК 81.2Укр-923

Рубрики: Методика викладання української мови,  Викладання української мови,  Навчання української мови,  Рідна мова і інтелектуальний розвиток,  Інтелектуальний розвиток і рідна мова,  Рідна мова і духовний розвиток,  Духовний розвитиок і рідна мова,  Міжпредметні зв'язки--мова українська,  Навчання--інтегроване,  Інтегроване навчання--українська мова,  Факультативні заняття--з українскої мови,  Уроки української мови,  Класифікація уроків,  Уроки--нетрадиційні,  Нетрадиційні уроки--мова українська,  Аналіз уроку,  Методи навчання української мови,  Навчання--програмоване,  Програмоване навчання--української мови,  Навчання--комп'ютеризоване,  Комп'ютеризоване навчання--української мови,  Методи навчання--інтерактивні,  Навчання--інтерактивне,  Інтерактивне навчання української мови,  Засоби навчання,  Розвиток мовлення--у школярів,  Розвиток зв'язного мовлення--у школярів,  Мовленнєва діяльність,  Аудіювання--українська мова,  Аналіз тексту,  Помилки в мовленні,  Стилістичні навички,  Навички--стилістичні,  Методика викладання риторики,  Викладання риторики,  Навчання риторики,  Уроки риторики,  Аналіз тексту--лінгвістичний,  Позакласна виховна робота--з української мови,  Методика роботи вчителя-словесника,  Педагогічна практика,  Практика--педагогічна,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Методичні об'єднання,  Об'єднання--методичні
Доп.точки доступа
Пентилюк, М.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
37(051)
В 31


   
    Вересень [Текст] : науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. № 2-3 (85-86) / ред. В. В. Стойкова [та ін.]. - Миколаїв : МОІППО, 2020. - 206 с. - 30 грн.
    Содержание:
Національна школа Якова Чепіги . - С .80-186
Теорія, методика і практика навчання . - С .11-43
Поетичне слово Дмитра Креміня в педагогічній практиці . - С .187-204
Бурлака, Т. Розвиток педагогічних ідей Якова Чепіги в Новій українській школі / Т. Бурлака. - С .108-117
Захар, О. Дистанційне навчання в закладі середньої освіти: виклики і рішення / О. Захар, Т. В. Тихонова. - С .11-21
Клименко, Н. Заборона на "Комплекс дослідження дитинства", або Чому було знищено педологію / Н. Клименко. - С .144-154
Кочерга, Є. Розвиток професійної компетентності вчителів природних дисциплін на курсах підвищення кваліфікації / Є. Кочерга, Г. Чаус, О. Романець. - С .54-60
Кремінь, Т. Д. Джерело поетики ранньої творчості Дмитра Креміня (на матеріалі рукопису збірки "Тан блукаючого вогню" 1974 року) / Т. Д. Кремінь. - С .178-196
Кузнєцова, А. Дидактичні можливості поетичних текстів Д. Креміня на уроці української мови / А. Кузнєцова. - С .197-204
Ліскович, О. В. Обласний форум юних шанувальників фізики та астрономії як засіб формування компетентностей учнів у природних науках і технологіях / О. В. Ліскович. - С .22-35
Лукьяненко, Д. В. Шляхи формування інфомедійної грамотності на уроках зарубіжної літератури / Д. В. Лукьяненко. - С .36-43
Міленіна, Г. С. Софія Русова та Яків Чепіга: зіставлення педагогічних ідей / Г. С. Міленіна. - С .155-163
Погромська, Г. С. Інтеграція базових ідей конструктивізму та аспектів вільної трудової школи Я. Чепіги в інноваційний розвиток природничо-математичної освіти / Г. С. Погромська, Н. Махровська, Е. Рогожинська. - С .164-178
Продан, Л. Вимоги до вчителя в педагогічній концепції Якова Чепіги / Л. Продан. - С .138-143
Сливінська, Т. Психічне здоров’я педагога як фактор його професійної мобільності / Т. Сливінська. - С .73-79
Смирнова, М. Фасилітатина складова управлінської діяльності керівника закладу загальної середньої освіти / М. Смирнова. - С .3-10
Сокуренко, О. О. Упровадження технології інтегрованного навчання в початковій школі: особливості дослідно-експериментальноїроботи регіонального рівня / О. О. Сокуренко. - С .61-72
Степанець, Н. М. Педагогічні погляди Якова Чепіги в контексті ідей Нової української початкової школи сьогодення / Н. Степанець. - С .98-107
Стойкова, В. В. Саморозвиток педагога: від максим педагогічної спадщини Я. Чепіги до регіонального проекту / В. В. Стойкова. - С .118-129
Суріна, Г. Ю. Просвітницька діяльність Якова Чапіги / Г. Ю. Суріна. - С .179-186
Федосова, А. О. Самоменеджмент у контексті поглядів Я.Ф. Чепіги / А. О. Федосова. - С .130-137
Чепіга, І. Використання наскрізних змістових ліній історико-географічного нахилу як засіб виховання громадянськості учнів / І. Чепіга, І. Караїмчук, І. Мельник. - С .44-53
Шуляр, В. І. Нова українська школа й імперативи Якова Чепіги (за статтею "Грунтовні принципи нормальної школи") / В. І. Шуляр. - С .80-97
ГРНТИ
УДК
ББК 74я5

Рубрики: Освіта--загальносередня,  Компетентність--педагогічна,  Моделі управління--людиноцентричні,  Людиноцентризм освіти,  Управлінська діяльність,  Фасилітація ,  Ціннісні орієнтації,  Дистанційне навчання,  Дистанційна освіта--Україна,  Асинхронне навчання,  Онлайн-ресурси--навчальні,  Дистанційна освіта--Україна,  Інтелектуальні змагання--учнівські,  Компетентність,  Природничі науки,  Уроки літератури,  Інфомедійна грамотність,  Грамотність--інфомедійна,  Критичне мислення,  Фактчекінг,  Виховання учнів--громадянське,  Громадянське виховання--молоді,  Професійна компетентність--вчителів природничих дисциплін,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Інтегроване навчання--початкова школа,  "Нова українстка школа",  Освітній процес--Україна,  Психічне здоров'я--педагога,  Професійна мобільність,  Імперативи--види,  "Нова українстка школа"--початкова,  Народна освіта,  Педагогічні ідеї,  Національна ідентичність,  Професійний розвиток--вчителів,  Саморозвиток педагогічних працівників,  Просвітницька діяльність,  Поетична творчість,  Поети миколаївські,  Модернізм--в літературі,  Поетичні тексти,  Уроки української мови,  Краєзнавство--Миколаївщина ,  Книги миколаївських видавництв,  Миколаївщина
Доп.точки доступа
Шуляр, В.І. \ред.\
Стойкова, В.В. \ред.\
Барталиш-Бан, Ю.М. \ред.\
Гавриш, В.І. \ред.\
Гришкова, Р.О. \ред.\
Чепіга, Яків Феофанович (укр. педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \о нем\
Русова, Софія Федорівна (укр. педагог, громадська діячка ; 1856-1940) \о ней\
Кремінь, Дмитро Дмитрович (мик. поет, публіцист, есеіст, перекладач ; 1953-2019) \о нем\
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.5
В 31


   
    Вересень [Текст] : науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. № 3/4(52/53) / ред. А. М. Старєва. - Миколаїв : МОІППО, 2010. - 128 с. - 10.00 грн.
ББК 74.5

Рубрики: Компетентність вчителя,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Компетентнісна освіта,  Освіта--компетентнісна,  Школярі--молодші,  Рефлексія учнів,  Художня культура,  Естетичне виховання--учнів,  Виховання--естетичне,  Мовно-комунікативні навички,  Комунікативні навички,  Професійно-комунікативна компетентність студентів,  Комунікативна компетентність студентів,  Підготовка політологів,  Підготовка технічних фахівців,  Підвищення кваліфікації--дистанційна,  Післядипломна освіта,  Освіта--післядипломна,  Мультимедійні технології--в освіті,  Мультимедійні технології--викладання хімії,  Методика викладання хімії,  Викладання хімії,  Уроки літератури,  Дошкільне виховання,  Виховання--дошкільне,  Духовність учнів--молодшик,  Духовність дошкільників,  Родинне виховання,  Сімейне виховання,  Виховання--родинне,  Виховання--сімейне,  Формування особистості дитини,  Особистість дитини--формування,  Бібліотечне обслуговування--дітей,  Дитячі бібліотеки--обслуговування,  бібліотеки--для дітей,  Ігрова діяльність в бібліотеках,  Бібліотечна справа--обслуговування
   Херсон, місто (Україна)--освіта
Доп.точки доступа
Старєва, А.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-13 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей