Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=кредитно-модульна система<.>)
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.
74.480.0
С 32


    Середа, І. В.
    Активізація самовиховання студентів: виховна робота у ВНЗ [Текст] : монографія / І. В. Середа. - Миколаїв : Іліон, 2008. - 276 с.
    Содержание:
Психолого-педагогічні засади самовиховання студентів у ВНЗ . - С .13
Самовиховання як психолого-педагогічна проблема: історико-логічний аналіз . - С .13
Активізація процесу самовиховання студентів: сутність та особливості . - С .36
Стан самовиховання студентів в умовах переходу до кредитно-модульної системи організації навчального процесу . - С .63
Фактори, що впливають на активізацію самовиховання . - С .63
Діагностика рівнів самовиховної активності студентів . - С .94
Модель активізації процесу самовиховання студентів . - С .111
Організаційно-педагогічні умови активізації самовиховання студентів . - С .121
Орієнтація виховного простору університету на самовиховання студентів . - С .121
Збагачення змісту виховної роботи викладача педагогічних дисциплін ідеями, концепціями та технологіями самовдосконалення й життєтворчості особистості . - С .144
Запровадження інтерактивно-рефлексивних форм, методів та засобів самовиховання студентів у ході викладання спецкурсу "Основи самовиховання студента університету" . - С .153
Створення студентами особистісно-професійних автопортретів, програм життєтворчості, щоденників самовдосконалення як основа формування досвіду самовиховної діяльності . - С .170
УДК
ББК 74.480.0

Рубрики: Самовиховання--студенти ВНЗ,  Вища школа--самовиховання студентів,  Виховна робота--внз
Кл.слова (ненормированные):
КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА -- ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2017г. N 1
Зміст:
Самодрин, А. П. На шляху до нової школи / А. П. Самодрин, Н. І. Білик. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: профільність, біосфера, регіон
Нічуговська, Л. І. Стратегія і менеджмент розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки у ВНЗ / Л. І. Нічуговська. - С.11-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: компетентність, професійна компетентність, магістерська компетентність
Рожнова, Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України / Г. П. Рожнова. - С.16-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: професійна підготовка майбутніх журналістів, стандартизація, кредитно-модульна система
Клєба, А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / А. І. Клєба. - С.20-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікативна культура, майбутні вихователі ДНЗ
Карманенко, В. В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ / В. В. Карманенко. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: тренінг, тренінгові форми навчання, технології навчання
Слухенська, Р. В. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: творчий потенціал, майбутній лікар, творча самореалізація
Макаренко, В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.29-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: природничо-наукова підготовка, майбутній лікар, фахова компетентність
Бєляєва, О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва. - С.33-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: системний підхід, педагогічна діяльність, вищий медичний навчальний заклад
Сухомлин, О. А. Місце великих надій (творчий портрет КВНЗ "Олександрійське училище культури") / О. А. Сухомлин, А. І. Громадська. - С.1-4 (вкладка)
Школяр, С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей / С. П. Школяр. - С.37-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: підготовка менеджерів, маркетингова діяльність, систематизація
Гук, Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади) / Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин. - С.42-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: історико-компаративний аналіз, метод дослідження, загальноприйняті принципи
Блудова, Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова. - С.45-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: естетичне виховання, художньо-естетичний смак, регіональна культурно-історична спадщина
Рудич, О. О. Особливості використання англомовної літератури у процесі професійної підготовки майбутніх учителів / О. О. Рудич, Ю. С. Стиркіна. - С.49-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дитяча англомовна література, психолого-педагогічний потенціал літератури, професійна освіта
Тупиця О.Ю,. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору / О.Ю, Тупиця. - С.52-54
 л.слова: іноземна мова, діти дошкільного віку, фольклор
Давидченко, І. Д. Теоретичне обгрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. Д. Давидченко. - С.55-58
 л.слова: лінгвокультурологічна компетентність, педагогічна технологія, професійна майстерність
Гурська, О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб / О. В. Гурська. - С.59-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: гуманна педагогіка, внутрішньо переміщені особи, освітнє середовище
Бордюг, Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з порушеннями зору / Ю. В. Бордюг. - С.62-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: принцип освіти педагогів, компетентність вихователів, професійна майстерність
Ковалевська, Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку / Н. В. Ковалевська. - С.66-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: змістовий модуль, лекція, практичне заняття
Іноземцев, В. А. Філософсько-педагогічні аспекти заохочень і покарань у процесі виховання особистості майбутнього офіцера / В. А. Іноземцев, А. В. Іноземцев, Т. В. Іноземцев. - С.70-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: виховання, покарання, особистість
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Ляхоцька, Л.
    Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / Л. Ляхоцька // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагогічні кадри,  Кредитно-модульна система--підвищення кваліфікації,  Болонський процес
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підвищення кваліфікації -- освітні системи -- кредитно-модульна система -- навчальний процес -- педагогічні експерименти -- реконструкція навчального процесу -- методи роботи -- очна освіта -- заочна освіта -- змістові модулі -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Драч, І.
    Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Драч // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--Кредитно-модульна система,  освіта--освітні системи,  освіта--реформування освіти--Болонський процес,  Післядипломна освіта--педагогічна--кредитно-трансферна система,  Болонський процес,  освіта--педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна вища освіта -- кредитно-модульна система -- кредитно-трансферна система -- Болонський процес -- педагогічна освіта -- інститути післядипломної освіти -- навчальний процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Сидоренко, В.
    Багаторівнева циклічна модель професійно-особистісного зростання вчителя-словесника за кредитно-модульною системою організації навчання [Текст] / В. Сидоренко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 55-59. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Вчителі--зростання вчителів--моделі зростання вчителів,  Освіта--неперервна освіта,  Підвищення кваліфікації--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
вчителі -- зростання вчителів -- циклічні моделі -- моделі зростання вчителів -- освіта -- неперервна освіта -- кредитно-модульна система -- вчителі-словесники -- післядипломна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Рева, Олексій Миколайович.
    Виявлення основної домінанти в мотивації студентів на множині рівнів навчальних досягнень [Текст] / Олексій Рева, Ігор Добрянський, Дмитро Марченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 3. - С. 47-52 : iл. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.580.22

Рубрики: Вища освіта--навчальна діяльність студентів--мотиваційний чинник,  Студенти--мотивація навчальної діяльності
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
навчально-виховний процес -- основна домінанта навчальної діяльності -- навчальна діяльність студентів -- мотиваційний чинник -- мотивація навчальної діяльності -- мотивація студентів -- рівень навчальних досягнень -- кредитно-модульна система -- навчальний процес -- об'єктивний тестовий контроль -- функції корисності -- схильність до ризику -- несхильність до ризику -- байдужість до ризику -- вища освіта
Аннотация: Визначено основну домінанту в мотивації студентів на множині їх рівнів навчальних досягнень в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу та об'єктивного тестового контролю знань.
Доп.точки доступа:
Добрянський, Ігор Анатолійович
Марченко, Дмитро Леонідович


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Ляхоцька, Л.
    Застосування електронних технологій навчання у підвищенні кваліфікації керівників освіти [Текст] / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 58-60. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74р7(4Укр)

Рубрики: Підвищення кваліфікації--директори шкіл--електронні технології
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- керівники освіти -- підвищення кваліфікації -- освітні технології -- кредитно-модульна система -- моделі організації навчання -- конференції з обміну досвідом -- самостійна робота

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Олійник, В.
    Реформування післядипломної педагогічної освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.584(4УКР)738.8

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--реформування
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- реформування освіти -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- реформування післядипломної освіти -- кредитно-модульна система -- навчальний процес -- організація навчального процесу

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Крячко, Юрій Михайлович.
    Гриф Міністерства і університетська автономія [Текст] / Юрій Крячко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вищі навчальні заклади--автономія--Україна,  Вища освіта--навчальний процес--організація--кредитно-модульна система,  Вища освіта--науково-методичне забезпечення
Кл.слова (ненормированные):
вища освіта -- Болонський процес -- автономія ВНЗ -- розподіл повноважень -- кредитно-модульна система -- науково-методичне забезпечення -- навчальні плани -- освітньо-професійні програми -- підручники -- гриф міністерства -- викладачі -- вибір -- оцінка успішності студентів -- навчальний процес
Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність відмови від міністерського контролю за організацією навчального процесу у вищих навчальних закладах України. Зокрема, аргументовано доцільність законодавчого надання університетам (ВНЗ) виняткового права розробки освітньо-професійних програм підготовки, а також забезпечення свободи викладачів у виборі підручників і способів оцінки успішності студентів. Показано, що надання пріоритету підручникам з міністерським грифом може стримувати розвиток якості вищої освіти, адже це часто становить бар'єр для використання тих підручників, що є визнаними найкращими у світі. Виявлено, що неформальний різновид кредитно-модульної системи організації навчального процесу, що часто використовується у західних університетах, є більш ефективним, ніж її формалізований/бюрократичний різновид, що існує в українській системі вищої освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Кікіна, Наталя.
    Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою [Текст] / Н. Кікіна // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 7. - С. 65-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(7США) + 74.580.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА -- технічний університет -- іншомовне спілкування -- професійне іншомовне спілкування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Красногрудь, Н. Б.
    Управління якістю неперервної освіти педагогів [Текст] / Н. Б. Красногрудь, О. В. Тупікіна // Завучу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5/6. - С. 23-28
ББК 74.489.478

Рубрики: Неперервна освіта--педагоги
Кл.слова (ненормированные):
відкритий університет інноваційної педагогіки -- кредитно-модульна система -- мережева взаємодія
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа:
Тупікіна, О. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Хан, Євген Вікторович.
    Запровадження європейської системи залікових одиниць у столичних ВНЗ Росії як один із напрямів участі в Болонському процесі [Текст] = Внедрение европейской системы зачетных единиц в столичных вузах России как одно из направлений участия в Болонском процессе / Є. В. Хан // Гілея: науковий вісник = Гилея: научный вестник = Gileya: scientifi c herald : Збірник наукових праць. - 2013. - Випуск 71. - С. 354-359. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 2076-1554

Кл.слова (ненормированные):
реформа вищої освіти -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- кредитно-модульна система -- Росія
Аннотация: На основі нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки Росії, навчально-методичних матеріалів деякихстоличних університетів, а також спираючись на публікації ряду російських вчених, досліджено процес переходу провідних столичних російських ВНЗ на систему залікових одиниць та кредитів у вищій професійній освіті. Запровадження європейської системи ECTS в рамках участі Росії в Болонському процесі є важливим елементом у поглибленні співпраці між російськими та європейськими університетами, визнання російських дипломів та покращення академічної мобільності.
На основе анализа нормативно-правовых документов Министерства образования и науки России, учебно-методических материалов некоторых столичных университетов, а также опираясь на публикации ряда российских ученых, исследован процесс перехода ведущих столичных российских вузов на систему зачетных единиц и кредитов в высшем профессиональном образовании. Внедрение европейской системы ECTS в рамках участия России в Болонском процессе является важным элементом в развитии сотрудничества между российскими и европейскими университетами, признания российских дипломов и улучшения академической мобильности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Рожнова, Г. П.
    Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України / Г. П. Рожнова // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - N 1. - С. 16-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
ББК 74.484.7(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--журналістика,  Майбутні журналісти--професійна підготовка
Кл.слова (ненормированные):
професійна підготовка майбутніх журналістів -- стандартизація -- кредитно-модульна система
Аннотация: Присвячується проблемам організаційно-педагогічного та нормативного забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України. Розкриваються сучасні підходи до організації навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи, висвітлюються актуальні питання стандартизації, особливостей змісту та напрямів підготовки журналістських кадрів в Україні.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей