Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=форми навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.


    Миронова, Н.
    Доклад на новый лад [Текст] : форма подготовки студентов педколледжа / Н. Миронова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2009. - N 8. - С. 101-107.
ББК 74р21-25

Рубрики: Середня педагогічна освіта--форми навчання
Кл.слова (ненормированные):
форми навчання -- доклад -- лекційно-семінарська форма навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Даниленко, Л.
    Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку [Текст] / Л. Даниленко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74р7

Рубрики: післядипломна освіта--педагогічна,  Післядипломна освіта--педагогічна--методи навчання
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- оновлення післядипломної освіти -- професійна компетентність -- інноваційні форми навчання -- інноваційні форми виховання -- педагоги-тренери -- науковий потенціал -- очно-дистанційне навчання -- форми навчання -- форми виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Шумник, Т.
    Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання [Текст] / Т. Шумник // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 88-92. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання--інтерактивні технології,  Інтерактивні технології--іноземні мови
Кл.слова (ненормированные):
іноземна мова -- методика викладання -- навчання -- засоби навчання -- інтерактивні засоби навчання -- соціально гетерогенні групи -- компетентність -- життєва компетентність -- двобічне інтерактивне навчання -- форми навчання -- розвиток особистості -- виховання особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Ситар, Г.
    Дистанційний урок як компонент дистанційного курсу "Прикладна фонетика" [Текст] / Г. Ситар, І. Селіщев // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 45-49. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.580.63

Рубрики: Дистанційна освіта--вища школа--мовознавство,  Лінгвістичні дисципліни--методика викладання--вища школа,  Філологічні дисципліни--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- дистанційна освіта -- вища дистанційна освіта -- форми навчання -- фонетика -- прикладна фонетика -- дистанційні курси -- дистанційні уроки -- дистанційні лекції
Доп.точки доступа:
Селіщев, І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Кевлюк, Ірина.
    Розвиток творчих здібностей учнів через позаурочні форми навчання [Текст] / І. Кевлюк // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 1. - С. 84-87. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.58

Рубрики: Позакласна робота--творчі здібності
Кл.слова (ненормированные):
навчання -- форми навчання -- позаурочні форми навчання -- творчість -- творча робота -- літературна творчість -- творчі особистості
Аннотация: Висвітлено особливості організації позакласної роботи щодо розвитку творих здібностей учнів на прикладі гуртка юних журналістів. Означено психологічні аспекти творчого процесу, особливості його організації. Запропоновано рекомендації для ефективного розвитку творчих здібностей учнів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Остапчук, Ольга.
    Уведення циклоблокової системи викладання навчальних предметів [Текст] / О. Остапчук // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 4. - С. 73-74
ББК 74.26

Рубрики: Навчальні предмети--методика викладання
Кл.слова (ненормированные):
навчання -- форми навчання -- учні -- навантаження учнів -- циклоблокова система -- експерименти -- навантаження
Аннотация: У статті викладена думка про шляхи зменшення навантаження учнів при вивченні навчальних предметів. Можливість уведення циклоблокової системи автор пропонує в режимі експерименту, однак педагоги, котрі здатні оперативно змінювати систему викладання, можуть спробувати запропонований метод вже у своїх навчальних закладах.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Николаева, Е. И.
    Сравнительный психофизиологический анализ функционального состояния студентов разных форм обучения в педагогическом вузе [Текст] / Е. И. Николаева, С. А. Котова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 24-32. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія--студенти
Кл.слова (ненормированные):
студенти -- рефлексометрія -- варіабельність кардіоритму -- копінг-стратегії -- темперамент -- форми навчання
Аннотация: У статті викладено резільтати дослідження стану психологічної та фізіологічної напруги у студентів педагогічного вузу при різних формах навчання.
Доп.точки доступа:
Котова, С. А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Алексєєва, Л.
    Викладання мистецтва в школі: нетрадиційні форми й методи [Текст] / Л. Алексєєва // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 16-18
ББК 74.268.5

Рубрики: Мистецтво--викладання--нетрадиційні форми
Кл.слова (ненормированные):
художня культура -- мистецтво -- форми навчання -- методи навчання
Аннотация: У статті розкриваються основні тенденції викладання мистецтва в загальноосвітній школі, пропонуються нетрадиційні форми організації навчання. Розроблено "предметні" методи і прийоми - "входження" в культуру, художньо-синкретичного узагальнення інформації, невербального емоційного відгуку, художнього колажу тощо, спрямовані на поглиблення процесу сприйняття мистецтва, осягнення художньої культури людства в усьому її різноманітті, розвиток у школярів уміння вностити елементи новизни, оригінальності та унікальності до будь-якої обраної сфери діяльності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Ляхоцька, Л.
    Формування професійної компетентності куратора-тьютора навчальної групи / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 71-74. - Бібліогр.: 4 назв.

Рубрики: Дистанційне навчання--куратор-тьютор--професійна компетентність--формування компетентності,  Післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
куратор -- куратор-тьютор -- професійна компетентність -- форми навчання -- модель навчання -- очно-дистанційна форма навчання -- навчальні групи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Попов, М. Н.
    Е. Марков о тьюторстве как институциональной форме наставничества в системе гимназического образования: современный аспект / М. Н. Попов // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2012. - № 2. - С. 42-45. - Библиогр.: 5 назв.
ББК 74.027.9

Рубрики: Система наставництва--тьюторство,  Наставництво--гімназійна освіта,  Процес навчання--форми
Кл.слова (ненормированные):
тьютор -- система наставництва -- функції тьютора -- психолого-педагогічний супровід -- форми навчання
Аннотация: В статье проанализированы возможности использования положений о тьюторстве Е. Маркова в современных условиях.
Доп.точки доступа:
Марков, Євген Львович (літератор, педагог, державний діяч ; 1835-1903) \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Тимченко, О. В.
    Педагогічна майстерня "Урок - основна форма організації навчання" [Текст] : засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів / О. В. Тимченко // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/29. - С. 2-7. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.204.6

Рубрики: Методичні об'єднання--вчителі початкових класів
Кл.слова (ненормированные):
форми навчання
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Подобєд, М. Б.
    Пошуки ефективних форм навчання в зарубіжній школі [Текст] / М. Б. Подобєд // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 33. - С. 2-4
ББК 74.04(4/8)

Рубрики: Освіта--зарубіжні країни--ефективні форми навчання
Кл.слова (ненормированные):
форми навчання -- белл-ланкастерська система навчання -- батавська система -- мангеймська система -- неградуйовані школи -- "школа без стін"
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Гавриш, Наталя.
    Організація освітньої діяльності в дошкільному закладі, або Як досягти балансу між традиціями та інноваціями [Текст] / Н. Гавриш, К. Крутій // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2015. - N 8. - С. 4-10
ББК 74.1

Рубрики: Дошкільна освіта--традиції--інновації
Кл.слова (ненормированные):
форми навчання -- види навчання
Доп.точки доступа:
Крутій, Катерина


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Гребенев, И. В.
    Как организовать исследовательскую деятельность на уроке [Текст] / И. В. Гребенев, О. В. Лебедева // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2015. - N 4. - С. 145-148. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.262.23

Рубрики: Дослідницька діяльність--учнівська--фізика
Кл.слова (ненормированные):
дослідницьке навчання -- конструювання уроку -- методи навчання -- форми навчання
Аннотация: В статье описана реализация разработанной авторами теории проектирования исследовательского обучения. Приведен пример применения алгоритмов конструирования урока физики, исходя из содержания обучения и возможных его целей. Детально показана структура урока, формы и методы организации исследовательской деятельности учащихся.
Доп.точки доступа:
Лебедева, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Кільдеров, Д.
    Розвиток організаційної здатності студентів до пошуку, оцінки і вибору методів і форм організації навчального процесу [Текст] / Д. Кільдеров // Трудова підготовка в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 2-7
УДК

Рубрики: Вища школа--методи навчання
Кл.слова (ненормированные):
форми навчання -- вчитель трудового навчання -- організаційно-педагогічна модель -- інтеграція -- мотивація -- майбутні вчителі трудового навчання -- вчителі технологій
Аннотация: Завдяки теоретичному аналізу визначено основні компоненти та спроєктовано можливості застосування організаційно-педагогічної моделі підготовки майбутніх учителів технологій із застосуванням інтегративного підходу. Модель розвитку організаційно-педагогічної діяльності майбутніх учителів технологій, перш за все, грунтується на вазємодії стедента та викладача, а в подальшому - учителя й учня. Тому завданням організаційно-педагогічної моделі підготовки майбутніх учителів технологій є розвиток організаційної здатності студентів до пошуку, оцінки і вибору методів і форм організації навчального процесу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей