Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=додаткова освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.


    Коровка, Олена.
    Виховна система школи майбутнього [Текст] : як модель позитивної соціалізації учня / О. Коровка, С. Бочаров, Л. Дубинка // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 116-122. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(4УКР) + 74.204.103

Рубрики: Виховна система--модель,  Соціалізація--учні,  Школа майбутнього--виховна система
Кл.слова (ненормированные):
школи -- школи майбутнього -- учні -- соціалізація учнів -- позитивна соціалізація учнів -- виховання -- соціальне виховання -- виховний простір -- національне виховання -- додаткова освіта -- виховна система школи
Доп.точки доступа:
Бочаров, Сергій
Дубинка, Людмила


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Давыдова, Г.
    Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании [Текст] / Г. Давыдова, И. Семенов // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88.4

Рубрики: додаткова освіта--психологічний супровід,  Психолого-педагогічний супровід--додаткова освіта,  особистість--розвиток особистості
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- додаткова освіта -- психологічний супровід -- особистість -- розвиток особистості -- навчання -- навчання спеціалістів -- соціоцентричні еталони -- неегоцентричні еталони -- виховання особистості -- конфлікти -- рефлексивно-психологічний аналіз -- розщеплення "Я" -- відчуття підтримки -- егоцентричні конфліктні ситуації -- нормоцентричні методи -- соціометричні типи направленності -- самовизначення -- усвідомлення своїх намірів -- усвідомлення мети -- рефлексивні технології
Доп.точки доступа:
Семенов, И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Волгина, И. В.
    Корпоративное обучение педагогов как средство развития негосударственных учреждений дополнительного образования [Текст] / И. В. Волгина // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 10. - С. 26-29.
ББК 74.200.57

Рубрики: Позашкільні навчальні заклади--педагоги
Кл.слова (ненормированные):
додаткова освіта -- корпоративне навчання -- недержавні заклади

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Ильясов, Д. Ф.
    Особенности повышения квалификации педагогов в учреждении дополнительного профессионально-педагогического образования [Текст] / Д. Ф. Ильясов, М. И. Солодкова // Педагогическое образование и наука : научно-методический журнал. - 2010. - N 1. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.580.7

Рубрики: вища школа--підвищення кваліфікації--Росія
Кл.слова (ненормированные):
повышение квалификации -- образование взрослых -- додаткова освіта -- курсовая и межкурсовая подготовка педагогов -- высшая школа
Аннотация: В статье обсуждаются складывающиеся в педагогике подходы к дидактике повышения квалификации кадров. Определены объективные и субъективные факторы в обучении педагогов в учреждении дополнительного профессионально-педагогического образования.
Доп.точки доступа:
Солодкова, М. И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Касимова, Т. А.
    Воспитание патриотизма и гражданственности молодежи в учреждении дополнительного образования [Текст] / Т. А. Касимова // Педагогическое образование и наука. - 2010. - N 5. - С. 18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.200.504 + 74.580.050.4

Рубрики: Патріотичне виховання
Кл.слова (ненормированные):
патриотизм -- гражданственность -- дополнительное образование -- творческая деятельность -- додаткова освіта -- патриотическое воспитание
Аннотация: В статье обосновывается роль дополнительного образования в воспитании патриотизма и гражданственности молодежи в маленьком городе на примере деятельности Дворца творчества детей и молодежи «Истоки» (г. Сергиев Посад). Основной путь формирования и развития творческих способностей учащихся - включение их в активную творческую деятельность. Над формированием патриотической позиции молодежи учреждения дополнительного образования работают во взаимодействии с общеобразовательными учреждениями: образуется единое образовательное пространство, где каждое учреждение, являясь уникальным по своим целям, содержанию, методам и приемам деятельности, дополняет другие, вносит свой вклад в развитие личности ребенка.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Зенкова, Л. Г.
    Этнокультурное воспитание дошкольников в дополнительном образовании [Текст] / Л. Г. Зенкова // Педагогическое образование и наука. - 2010. - N 5. - С. 29-32. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.200.587

Рубрики: Позашкільні навчальні заклади--етнокультурне виховання--дошкільники
Кл.слова (ненормированные):
дошкольное воспитание -- додаткова освіта -- этнокультура -- этнокультурное воспитание
Аннотация: В статье рассматривается проблема воспитания дошкольников в учреждении дополнительного образования детей средствами этнокультуры. Определяются основные задачи и понятие этнокультурного воспитания.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Белякова, Т. С.
    Социально-культурная функция дополнительного образования детей [Текст] / Т. С. Белякова // Педагогическое образование и наука. - 2010. - N 6. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.200.58

Рубрики: позанавчальна робота,  Додаткова освіта
Кл.слова (ненормированные):
дополнительное образование детей -- додаткова освіта -- социальная компетенция -- социальное воспитание -- социализация
Аннотация: Статья раскрывает функциональные особенности организации социального воспитания в учреждении дополнительного образования детей. В ней даются характеристика и особенности организации социального воспитания, приобретения социального опыта, раскрывается роль педагога дополнительного образования в социализации обучающихся, обозначаются факторы, влияющие на социальную зрелость личности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Логинова, Л.
    К проблеме контроля и оценки качества в дополнительном образовании детей [Текст] / Л. Логинова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.200.58

Рубрики: Додаткова освіта--контроль--якість
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- додаткова освіта -- якість освіти -- якість додаткової освіти -- оцінювання освіти -- контроль додаткової освіти -- самоконтроль -- помилки -- експертизи -- результати -- стан результатів -- неформальна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Абаев, А. М.
    Становление отечественной системы дополнительного образования [Текст] / А. М. Абаев // Педагогика. - 2012. - N 4. - С. 61-67. - Бібліогр. в кінці ст.: 14 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.03(4Рос)6

Рубрики: Історія освіти--додаткова освіта--Росія, 1917-1991 рр.
Кл.слова (ненормированные):
позашкільна освіта -- додаткова освіта
Аннотация: Система додаткової освіти дітей сьогодні розглядається як головна складова освітнього простору. ЇЇ розвиток відбувається на базі набутого у російській педагогіці більш ніж 100-літнього педагогічного досвіду та багатих традицій позашкільної роботи та позакласного виховання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Евладова, Е. Б.
    Внеурочная деятельность: взгляд сквозь призму ФГОС [Текст] / Е. Б. Евладова // Воспитание школьников : Научно-методический журнал. - 2012. - N 3. - С. 15-26 ; № 4. - С. 15-21 (продовження) . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200.58

Рубрики: Позаурочна робота,  Позакласна робота,  Додаткова освіта--Росія
Кл.слова (ненормированные):
позаурочна діяльність -- додаткова освіта -- Федеральний державний освітній стандарт -- модель освіти -- шкільні моделі -- шкільна-позашкільна модель -- соціокультурна модель

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Голованов, В. П.
    В Казани состоялись Брудновские чтения [Текст] / В. П. Голованов // Воспитание школьников : Научно-методический журнал. - 2012. - N 4. - С. 43-44 . - ISSN 0130-0776
ББК 74.04м(4Рос)

Рубрики: Форум--освітній--Росія, 2011 р.,  Додаткова освіта--Росія
Кл.слова (ненормированные):
додаткова освіта -- моральні цінності -- творчі амбіції -- Брудновські читання -- педагогічний форум

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Синенко, В.
    О модернизации системы дополнительного профессионального педагогического образования / В. Синенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2. - С. 4-9
ББК 74.047.8

Рубрики: Педагогічні кадри--додаткова освіта--Росія
Кл.слова (ненормированные):
компетентність -- додаткова освіта -- безперервність освіти -- підвищення кваліфікації -- перепідготовка кадрів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Курчаткина, Ирина Евгеньевна.
    Система дополнительного образования в Центре образования № 1474 г. Москвы [Текст] / И. Е. Курчаткина // Педагогические технологии. - 2013. - № 1. - С. 45-47
ББК 74.200.58

Рубрики: Додаткова освіта
Кл.слова (ненормированные):
система дополнительного образования -- благотворительные концерты -- эстрадный вокал -- компьютерное программирование -- школа -- журналистика -- ДОДАТКОВА ОСВІТА

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Галицьких, Олена.
    Інтегрувати досвід педагогічних майстерень = Ціннісні орієнтації майстрів у системі підвищення кваліфікації педагогів додаткової освіти / О. Галицьких, М. Ісупова // Управління освітою. - 2013. - N 8. - С. 24-25
ББК 74.489.478

Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--додаткова освіта,  Підвищення кваліфікації--педагоги додаткової освіти
Кл.слова (ненормированные):
додаткова освіта -- ціннісні орієнтації -- технологія педагогічних майстерень
Доп.точки доступа:
Ісупова, марина


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Фрей, Людмила.
    Сімейний туризм як засіб додаткової освіти для підростаючого покоління [Текст] = Семейный туризм как средство дополнительного образования для подрастающего поколения / Л. Фрей // Гілея: науковий вісник = Гилея: научный вестник = Gileya: scientifi c herald : Збірник наукових праць. - 2013. - Випуск 73(№ 4). - С. 60-62. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 2076-1554

Кл.слова (ненормированные):
сімейний туризм -- девіантна поведінка -- додаткова освіта -- виховання.
Аннотация: Проаналізовано одне з основних завдань держави у сфері освіти –всебічна турбота про збереження життя і здоров’я, фізичний розвиток і виховання молоді за допомогою одного із засобів додаткової освіти –сімейного туризму.
Проанализирована одна из основных задач государства в сфере образования – всесторонняя забота о сохранении жизни и здоровья, физическое развитие и воспитание молодежи с помощью одного из средств дополнительного образования – семейного туризм

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Собкин, В. С.
    Ученик основной школы: отношение к дополнительному образованию / В. С. Собкин, Е. А. Калашникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 4. - С. 16-26. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841

Рубрики: Додаткова освіта--учні--вікова динаміка--Росія
Кл.слова (ненормированные):
додаткова освіта -- підлітки -- платність -- академічна успішність -- мотивація -- структурна особливість
Аннотация: Рассматриваются особенности включенности учащихся основной школы в систему дополнительного образования. Освещаются вопросы, касающиеся возрастной динамики охвата учащихся системой дополнительного образования.
Розглядаються особливості включеності учнів основної школи в систему додаткової освіти. Висвітлюються питання, що стосуються вікової динаміки охоплення учнів системою додаткової освіти.
Доп.точки доступа:
Калашникова, Е. А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Мартинець, Л. А.
    Освіта дорослих: форми та зміст [Текст] / Л. А. Мартинець // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячний науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 14-16. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.324

Рубрики: Освіта дорослих--форми--зміст
Кл.слова (ненормированные):
додаткова освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта -- освіта продовж життя
Аннотация: В статье рассматривается значение образования взрослых, которое является ключевым компонентом целостной и всеобъемлющей системы обучения и образования на протяжении всей жизни, а также содержания и формы образования взрослых на современном этапе.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


   
    От интеллектуальной одаренности через даяние и заботу к личностному росту (опытная модель сопряженной педагогической системы дополнительного образования) [Текст] / Н. Ю. Мишарева [и др.] // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2015. - N 6. - С. 36-41
ББК 74.202.78

Рубрики: Мала академія наук--обдарована дитина--Росія
Кл.слова (ненормированные):
імпортозаміщення в освіті -- ДОДАТКОВА ОСВІТА -- педагогічний супровід
Доп.точки доступа:
Мишарева, Н.Ю.
Паскевич, Н.Я.
Остапенко, А.А.
Ткач, Д. С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей