Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.

   Журнал

Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, С1997г. - . - Выходит 10 раз в год
2014г. N 8
Зміст:
Ліщинська, О. А. Мотиваційно-динамічний каркас особистості / О. А. Ліщинська. - С.1-4
 л.слова: особистісна зрілість, мотиваційно-динамічний каркас особистості, індивідуальний потенціал життєвих сил
Панок, В. Г. Місце практичної психології в системі психологічного знання / В. Г. Панок. - С.5-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
Шебанова, В. И. Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова. - С.8-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: нарративний підхід, психокорекція харчової поведінки, написання віршів
Крупенко, О. В. Соціально-психологічний тренінг розвитку професійно значимих якостей фермера як новація у професійній підготовці фахівців / О. В. Крупенко. - С.18-27 (закінчення). - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
Журавлева, М. А. Арт-терапия как средство преодоления тревожности у подростков / М. А. Журавлева. - С.28-30. - Бібліогр. у кінці ст.
Заика, Е. В. Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Е. В. Заика [и др.]. - С.31-35
Інші автори: Лантушко Г.Н., Мартыненко М.И., Авраменко Е.О.
Кадишева, Л. Б. Особливості прояву почуття власної гідності у студентів-психологів / Л. Б. Кадишева. - С.36-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: почуття власної гідності, фактори особистості
Тюптя, О. В. Рефлексивний вихід у навчальному процесі / О. В. Тюптя. - С.40-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: рефлексивний підхід, переосмислення, спосіб дії
Репнова, Т. П. Переход к активным формам саморегуляции психосоматики у подростков / Т. П. Репнова. - С.44-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Паркінсон, Ф. Посттравматичний стрес: рятувальні команди і добровольці / Ф. Паркінсон. - С.49-51 (закінчення)
Краснова, О. В. Важкі втрати і психологічний супровід у пізньому житті / О. В. Краснова. - С.51-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: смерть, горе
Асоціація політичних психологів України , ІСПП НАП НУ. Суспільно-політична ситуація в Україні напередодні президентських виборів (за даними всеукраїнського репрезентативного опитування, проведеного 13-19 травня 2014 року). - С.59-70 (початок)
Губенко, А. В. Психосемантические механизмы творческого мышления / А. В. Губенко. - С.70-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Семиченко, В.
    Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань // Післядипломна освіта в Україні. - 2008. - N 2. - С. 49-66. - Библиогр.: с. 64-66.
ББК 74.580.26

Рубрики: Філологічні дисципліни--викладання--вища освіта,  Пізнавальна діяльність--студенти-лінгвісти,  Іноземні мови--викладання--вища освіта--рефлексивний підхід
Кл.слова (ненормированные):
стратегії заміщення -- стратегії пам'яті -- метакогнітивні стратегії -- когнітивні стратегії -- емоційні стратегії -- соціальні стратегії -- рефлексивний підхід
Доп.точки доступа:
Дикань, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Семиченко, В.
    Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 44-61. - Бібліогр.: 29 назв.
ББК 74.580.22

Рубрики: Вища освіта--процес навчання,  Процес навчання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- теорія вищої освіти -- практика вищої освіти -- підходи у вищій школі -- рефлексивний підхід -- студенти -- навчання -- методи навчання -- процес навчання -- навчання студентів -- мислення -- критичне мислення -- самозвіт -- анкетування -- спостереження -- дослідна діяльність -- щоденники
Доп.точки доступа:
Дикань, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Семиченко, В.
    Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 57-72. - Бібліогр.: 24 назв.
ББК 74.58

Рубрики: Професійна освіта--вища--Рефлексивний підхід
Кл.слова (ненормированные):
РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД -- вища освіта -- вища професійна освіта -- теорія вищої школи -- практика вищої школи -- пізнавальна діяльність -- першорядне мислення -- дія -- спостереження -- світова педагогічна практика -- когнітивні лінгвістичні стратегії -- експериментальне самоуправління
Доп.точки доступа:
Дикань, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Семенов, И. Н.
    Рефлексивно-деятельностная педагогика как социокультурный фактор развития инновационного образования [Текст] / И. Н. Семенов // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 + 88.4 + 74.04

Рубрики: Педагогіка--рефлексивно-діяльнісна,  Інноваційна освіта,  Педагогічна психологія--інноваційна освіта
Кл.слова (ненормированные):
психіка -- рефлексивний підхід -- рефлексивна психологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Гасанова, Д. И.
    Подготовка студентов к профессиональной педагогической деятельности: рефлексивный аспект [Текст] / Д. И. Гасанова // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2011. - N 4. - С. 41-45.
ББК 74.580

Рубрики: Вища педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД -- професійна рефлексія -- РЕФЛЕКСІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Липова, Людмила.
    Фундаметалізація знань учнів - запорука якості освіти [Текст] / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Довідник директора школи : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - N 1. - С. 18-22
ББК 74.00

Рубрики: Загальна педагогіка--фундаменталізація знань
Кл.слова (ненормированные):
ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- дидактичні принципи освіти -- СИСТЕМНИЙ ПІДХІД -- ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД -- АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД -- ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД -- ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД -- компетентнісно орієнтований підхід -- РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД
Доп.точки доступа:
Войцехівський, Михайло
Замаскіна, Поліна


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


   
    Дидактические подходы к проектно-технологическому моделированию двигательных действий на основе методов синергетики, эвристики, апоретики [Текст] / С. В. Дмитриев [и др.] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2014. - N 1. - С. 274-287. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.26-351 + 88.84

Рубрики: Психологія діяльності--рухові дії--фізична культура,  Психологія спорту--рухові дії
Кл.слова (ненормированные):
дидактичне моделювання -- навчальні моделі рухових дій -- рефлексивний підхід -- інформаційно-технологічні моделі -- методи синергетики -- прийоми апоретики -- евристичний метод навчання
Аннотация: В статье рассматривается проблема проектно-технологического моделирования двигательных действий спортсмена. Раскрывается сущность информационно-технологических моделей построения двигательных действий человека: личностно-развивающей, рефлексивной и др., в том числе и с применением синергетических методов, методов эвристики и приемов апоретики.
Доп.точки доступа:
Дмитриев, С.В.
Неверкович, С.Д.
Быстрицкая, Е.В.
Воронин, Д. И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Бондар, Р.
    Рефлексивний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи [Текст] / Р. Бондар // Заступник директора школи : щомісячний журнал готових рішень. - 2016. - N 1. - С. 20-25
ББК 88.62-5 + 88.621.44 + 74.202.43

Рубрики: Рефлексія--етап уроку--молодші школярі,  Початкова школа--пізнавальна діяльність--рефлексивний підхід,  пізнавальна діяльність--молодші школярі--рефлексія,  Рефлексивна культура--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
рефлексивний підхід -- технологія рефлексивного підходу -- рефлексивна культура особистості -- навчально-пізнавальна діяльність -- учні початкової школи
Аннотация: Як навчити учнів об'єктивно оцінювати себе і свою діяльність? Прищепивши учням початкової школи вміння рефлексувати, можна стимулювати в них розвиток самостійного мислення та формувати адекватну самооцінку, що є необхідною умовою рефлексивної діяльності старшокласників.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Пасічник, Лариса Леонідівна.
    Рефлексивний підхід до розвитку професійної компетентності вчителів у Центрах педагогічної освіти у Німеччині / Л. Л. Пасічник // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 2. - С. 41-45. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.489(4Нім) + 74.489.478(4Нім)

Рубрики: Вища педагогічна освіта--Польща,  Післядипломна педагогічна освіта--Польща
Кл.слова (ненормированные):
рефлексивний підхід -- рефлексивна компетентність -- рефлексивне навчання
Аннотация: У статті розкривається суть рефлексивного підходу до розвитку професійної компетентності вчителів у Центрах педагогічної освіти в Німеччині. Проаналізовано погляди німецьких учених щодо розвитку рефлексивної компетентності вчителів. Охарактеризовано форми і методи рефлексивного навчання вчителів упродовж трьох фаз підготовки.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Тюптя, О. В.
    Рефлексивний вихід у навчальному процесі / О. В. Тюптя // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 40-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
ББК 88.62-5

Рубрики: Психологія навчання--рефлексивний вихід
Кл.слова (ненормированные):
рефлексивний підхід -- переосмислення -- спосіб дії -- цілепокладання
Аннотация: У статті розглядається поняття рефлексивного виходу з метою отримання нового досвіду. Докладно аналізується технологічна методика організації рефлексивного виходу. Висвітлено вимоги, що висуваються до викладача з організації учбової діяльності, в якій можливе здійснення рефлексивного виходу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей