Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=пізнавальна діяльність<.>)
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

   Журнал

Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1997 - . - Выходит 8 раз в год
2013г. N 1
Зміст:
Омельчук, Сергій. Урок-дослідження в системі навчання морфології української мови / С. Омельчук. - С.2-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: урок-дослідження, дослідницька активність учнів, учитель-дослідник
Литвин, Тетяна. Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів / Т. Литвин. - С.7-11
 л.слова: інтелектуальна гра, пізнавальна діяльність, розумова діяльність
Бондаренко, Неллі. Властивості українського правопису як основа формування правописної компетентності учнів / Н. Бондаренко. - С.12-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: орфографія, пунктуація, український правопис
Ярмолюк, Алла. Технології вдосконалення культури писемного мовлення учнів / А. Ярмолюк. - С.16-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: комунікативна компетентність, гуманізація освіти, писемне мовлення
Дроздова, Ірина. Методика аудиторних і позааудиторних занять як основа розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів / І. Дроздова. - С.21-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: когнітивно-комунікативний, аудиторні заняття, компетентнісно-діяльнісний підхід
Литвиненко, Галина. Самостійна робота студентів у процесі підготовки до практичних занять з української мови (методичні рекомендації) / Г. Литвиненко. - С.25-28
Фоміна, Інна. Роль образності в опорних мікроструктурах діалогу в новелі Олеся Гончара "Модри Камень" / І. Фоміна. - С.28-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: образність, діалог, діалогічна мікроситуація
Українська мова. 5-9 класи. - С.32-54
Панасюк, К. Андрій Малишко: нескорений поет і мужній воїн (сценарій літературно-музичної композиції) / К. Панасюк. - С.58-60
Лісовський, Антон. У єдності поезії і науки / А. Лісовський. - С.62-63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 3
Зміст:
Саранцев, Г. И. Современное методическое мышление как ключевая компетенция педагога / Г. И. Саранцев. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: методичне мислення, бакалавр, магістр
Боргояков, С. А. Развитие этнокультурной школы коренных малочисленных народов Севера, Сибири и Дальнего Востока / С. А. Боргояков. - С.12-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: етнокультурна школа, етнокультурна компетентність
Бережнова, Е. В. Ценностный аспект позиции педагога-ученого: к постановке проблемы / Е. В. Бережнова. - С.22-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: типи раціональності, цінності наукового співтовариства, гуманітарна культура
Карпов, А. О. Парадигмально-дифференцированная система образования / А. О. Карпов. - С.28-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: категорія наукового пізнання, мультипарадигмальність, парадигмальні моделі освіти
Романцев, Г. М. Антропологический подход к истории профессиональной педагогики / Г. М. Романцев, Н. В. Ронжина. - С.37-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: професійна педагогіка, антропологічний підхід, антропогенез
Литвиненко, Э. В. Формирование методики оценки работы образовательных организаций / Э. В. Литвиненко. - С.44-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітня організація, некомерційні організації, квалітологіне поняття ефективності
Шалавина, Т. И. Педагогическое сопровождение социально-профессионального самоопределения детей-сирот / Т. И. Шалавина, М. П. Пальянов, Е. А. Пахомова. - С.53-61
 л.слова: соціально-професійне самовизначення, педагогічна підтримка, діти-сироти
Трубицына, Л. В. Профилактика нарушений социализации детей и подростков / Л. В. Трубицына. - С.62-69
 л.слова: профілактика асоціальної поведінки, порушення соціалізації
Баюкова, Н. О. Проблемы слабой адаптации первоклассников к условиям школьной жизни / Н. О. Баюкова. - С.70-74. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: адаптація, дезадаптація, психолого-педагогічні орієнтири
Макотрова, Г. В. Информационно-коммуникационные технологии как средство творческого саморазвития старшеклассника / Г. В. Макотрова. - С.74-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, творчий саморозвиток, пізнавальна діяльність
Шакурова, М. В. Формирование российской гражданской идентичности личности: проблема педагога / М. В. Шакурова. - С.83-91. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічна діяльність, соціокультурна ідентичність
Кравчук, Л. А. Профориентация в вузе: проблемы, практика, проекты / Л. А. Кравчук. - С.92-96. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: профорієнтація, кадрова політика, профорієнтаційне супроводження
Павлов, С. Н. Формирование имиджа современного вуза / С. Н. Павлов. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: імідж, педагогічний менеджмент, педагогічний процес
Карнаух, Н. В. Подготовка преподавателей высшей школы в Дерптском профессорском институте / Н. В. Карнаух. - С.104-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професорський інститут, викладачі вищої школи, російські університети
Занаев, С. З. Политехническая направленность советского образования 1930-х гг. / С. З. Занаев. - С.113-118. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: політехнічна освіта, військово-прикладне навчання, політехнічна просвіта населення
Савина, А. К. Не слепое копирование, а творческое использование : к 70-летию научно-исследовательской деятельности Лаборатории изучения образования и педагогики в зарубежных странах / А. К. Савина. - С.119-126
 л.слова: зарубіжна школа, порівняльна педагогіка, глобалізація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2014г. N 11
Зміст:
Попова, Людмила. Формування професійної компетентності студентів - майбутніх філологів під час вивчення дистанційного курсу "Мовленнєвий етикет ділового спілкування" / Л. Попова. - С.3-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: компетентність, професійна компетентність, мовленнєвий етикет
Діденко, Наталія. Сучасний підхід до використання потенціалу музейної педагогіки в позакласній роботі з української мови у профільній школі / Н. Діденко. - С.7-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: музейна педагогіка, профільне навчання
Пономаренко, Олеся. Тарас Шевченко і Євген Гребінка. Приховані сторінки творчого діалогу : до 200-річчя від дня народження Т. Шевченка і 202-річчя від дня народження Є. Гребінки / О. Пономаренко. - С.10-18
Александрова, Валентина. Літературно-музична композиція і літературна вітальня як форми позакласної роботи з літератури / В. Александрова. - С.19-21
 л.слова: літературна вітальня, літературно-музична композиція
Борисенко, Валентина. Реалізація здоров'язбережувальної технології на заняттях з української мови / В. Борисенко, Н. Костенко. - С.22-23
Малихін, Олександр. Зміст і сутність самостійної навчальної діяльності студентів: історія і сучасність / О. Малихін. - С.24-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: пізнавальна діяльність, самостійна робота
Новіцька, Ольга. Дитяча творчість починається з казки : українська література, 5 клас / О. Новіцька. - С.29-30
Завалькевич, Тетяна. "Хто грамоти вміє, той добре жне, і сіє" : вікторина / Т. Завалькевич. - С.31
Вацек, Людмила. Кожна людина неповторна : українська мова, 7 клас / Л. Вацек. - С.32-34
Гетьман, Світлана. Позначення приголосних звуків на письмі. Уподібнення приголосних : українська мова, 10 клас / С. Гетьман. - С.36-40
Дмитрук, Ірина. Правила вживання знака м'якшення. Тренувальні вправи : українська мова, 5 клас / І. Дмитрук. - С.41-43
Носенко, Віра. Велична мова українська : вірш / В. Носенко. - С.43
Хахула, Оксана. Новела "Intermezzo". Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму : система уроків за творчістю М. Коцюбинського. Українська література. 10 клас / О. Хахула. - С.44-49
Голик, Олена. "Душа болить за рідну Україну" : цикл уроків за творчістю Євгена Маланюка. Українська література, 11 клас / О. Голик. - С.50-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
Вахрушева, Ольга. Ольга Кобилянська. Соціально-психологічна повість "Земля". Глибоке психологічне трактування в ній проблем людини і землі, злочину і кари : українська література, 10 клас / О. Вахрушева. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
Маліченко, Світлана. Андріївські вечорниці : театралізоване дійство / С. Маліченко. - С.59-62
Шелест, Валентина. Розвиток творчих здібностей учнів засобами художнього слова : звіт літературної студії "Промінь" / В. Шелест. - С.63-68
Семеног, Олена. Навчальна книжка: діалогічна взаємодія і співтворчість учителя й учнів / О. Семеног. - С.69-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2015г. N 3
Зміст:
Башук, Любов. Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - С.3-6
 л.слова: профільне навчання, профільний освітній простір, пізнавальна діяльність
Мальований, Юрій. Непідвладний часу / Ю. Мальований. - С.7
Чаговець, Борис. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів / Б. Чаговець. - С.8-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: модель науково-методичної роботи, евристична діяльність, професіоналізм учителя
Полякова, Вікторія. Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: самостійна робота, самостійна навчальна діяльність, мотивація
Пасацька, Світлана. Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, профільне навчання
Козлова, Наталія. Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профільна освіта, моніторинг, педагогічне діагностування
Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - С.24-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, старшокласники, педагогічна підготовка батьків
Морін, Олег. Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, учні освітньої школи, учнівська молодь
Кондрашова, Лідія. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти / Л. Кондрашова. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційна діяльність, методична робота
Пасацька, Світлана. Національно-патріотичне виховання ліцеїстів засобами позакласної роботи / С. Пасацька. - С.38-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: національно-патріотичне виховання, позакласна робота, історія рідного краю
Слюсаренко, Микола. Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання / М. Слюсаренко. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: задачний підхід, мисленнєва задача, дидактичні умови
Католіченко, Оксана. Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови / О. Католіченко. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: система підготовки, інтелектуальні конкурси, наукове товариство ліцеїстів
Задорожній, Віталій. Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: учень, учитель, комп'ютерна технологія
Мурза, Леся. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інтерактивні технології, інтерактивне навчання, пізнавальна діяльність
Харитонова, Таїсія. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках астрономії / Т. Харитонова. - С.58-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: критичне мислення, час та календар
Цуркан, Алла. Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи / А. Цуркан. - С.61-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: теорія літератури, теоретико-літературні знання, теоретико-літературні поняття
Єрмакова, Ольга. Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - С.65-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічні технології, інноваційна діяльність, проектна технологія
Труханенко, Ганна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко. - С.68-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційна компетентність вчителя, інформаційно-освітнє середовище
Клім-Клімашевська, Анна. Освіта дітей з особливими потребами в умовах інклюзії: досвід Польщі / А. Клім-Клімашевська. - С.72-74
 л.слова: інклюзивна освіта, психолого-педагогічна допомога
Гудар'ян, Олександр. Школа й університет як єдине освітнє середовище / О. Гудар'ян. - С.75-77
 л.слова: якість освіти, вдосконалення навчального процесу
Коваленко, Лідія. Криворізький природничо-науковий ліцей: традиції і минуле / Л. Коваленко. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.


    Тітова, О. О.
    Інноваційні методи управління сучасною школою [Текст] / О. О. Тітова, Л. В. Власенко // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 7-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.1

Рубрики: Управління школою--методи,  Науково-дослідницька діяльність--учні--управління,  Анкета--визначення наукових інтересів,  Клуби за інтересами
Кл.слова (ненормированные):
інформаційно-кібернетичний підхід -- пізнавальна діяльність -- наукові товариства учнів
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа:
Власенко, Л.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Ягудина, Т. А.
    Мышление обучающихся в информационно-педагогическом процессе [Текст] / Т. А. Ягудина // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 2. - С. 65-68.
ББК 74р30-22

Рубрики: Інформатизація--вища освіта,  Вища педагогічна освіта--інформаційні технології
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- информатизация -- мислення -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Медведева, М. В.
    Активизация познавательной деятельности на уроках химии [Текст] / М. В. Медведева // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2009. - N 6. - С. 24-26.
ББК 74.262.4

Рубрики: Хімія--викладання--пізнавальна активність
Кл.слова (ненормированные):
пізнавальна діяльність -- проблемне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Каплуновська, О.
    Організація екологічної освіти в сучасному дошкільному навчальному закладі [Текст] / О. Каплуновська, О. Самсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 8. - С. 35-39.
ББК 74.102.144

Рубрики: Екологічна освіта--дошкільна,  Екологічне виховання--дошкільне
Кл.слова (ненормированные):
спостереження екологічні -- пізнавальна діяльність
Доп.точки доступа:
Самсонова, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Панасюк, Зінаїда.
    Дослідницька робота - стимул науково-пізнавальної діяльності учня [Текст] : [Національний авіакосмічний ліцей Національного педагогічного університету] / З. Панасюк // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 26-32. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.262.8

Рубрики: Біологія--викладання,  Науково-дослідницька робота--біологія
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- ліцеї -- учні -- пізнавальна діяльність -- дослідницька робота -- гуртки -- гуртки біології -- проблемне навчання -- науково-пізнавальна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Гликман, И.
    Как стимулировать учение [Текст] : роль эффективной мотивации в познавательной деятельности учеников / И. Гликман // Педагогическая техника. - 2009. - N 3. - С. 67-77.
ББК 74.202.2

Рубрики: Процес навчання--мотивація,  Мотивація навчання
Кл.слова (ненормированные):
пізнавальна діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Семиченко, В.
    Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 57-72. - Бібліогр.: 24 назв.
ББК 74.58

Рубрики: Професійна освіта--вища--Рефлексивний підхід
Кл.слова (ненормированные):
РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД -- вища освіта -- вища професійна освіта -- теорія вищої школи -- практика вищої школи -- пізнавальна діяльність -- першорядне мислення -- дія -- спостереження -- світова педагогічна практика -- когнітивні лінгвістичні стратегії -- експериментальне самоуправління
Доп.точки доступа:
Дикань, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Литвинова, Н.
    Психотехнологія розвитку мотивації до творчості у майбутніх педагогів [Текст] / Н. Литвинова // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 92-95. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія,  Мотивація навчання--студенти-педагоги
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна освіта -- педагоги -- майбутні педагоги -- індивідуалізація освіти -- мотивація -- мотивація до творчості -- інтерес -- розвиток мотивації до творчості -- допитливість -- зацікавленість -- спостережливість -- пізнавальна діяльність -- активно-вольові дії -- емоційна забарвленість

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Голуб, Н.
    Формування мотиваційного компонента пізнавальної та мовленнєвої діяльності учнів із затримкою психічного розвитку [Текст] / Н. Голуб // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2009. - N 6/7. - С. 70-72.
ББК 74.350.221

Рубрики: Олігофренопедагогіка--процес навчання
Кл.слова (ненормированные):
МОТИВАЦІЯ -- ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Охрименко, Н.
    Креативне мислення та пізнавальна діяльність [Текст] / Н. Охрименко // Відкритий урок: Розробки. Технології, Досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 52-54.
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання--креативне мислення,  Пізнавальна діяльність--фізика
Кл.слова (ненормированные):
креативне мислення -- пізнавальна діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Гончарова, Е.
    К проблеме изучения компетенций дошкольников в познавательной сфере [Текст] / Е. Гончарова, Т. Захараш // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2010. - N 10. - С. 13-18.
ББК 74.10

Рубрики: Дошкільна педагогіка--пізнавальна сфера
Кл.слова (ненормированные):
пізнавальна сфера -- дошкільники -- культура пізнання -- пізнавальна діяльність
Доп.точки доступа:
Захараш, Т.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Цибульник, Т. В.
    Дорога в світ розумного і прекрасного [Текст] / Т. В. Цибульник // Розкажіть онуку : Часопис. - 2010. - N 10. - С. 14-31.
ББК 74.202.21

Рубрики: Процес навчання--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
програма "Росток" -- гра -- пізнавальна діяльність -- театралізація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Саттарова, Э. Г.
    Активизация познавательной деятельности студентов средних профессиональных учебных заведений [Текст] / Э. Г. Саттарова // Педагогическое образование и наука. - 2010. - N 6. - С. 99-102. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.570.22

Рубрики: середня спеціальна освіта--процес навчання,  Пізнавальна діяльність--середня спеціальна освіта
Кл.слова (ненормированные):
среднее специальное образование -- познавательная деятельность -- пізнавальна діяльність
Аннотация: Статья посвящена рассмотрению проблем активизации познавательной деятельности обучающихся средних профессиональных учебных заведений и средств деятельности в конкретной образовательной среде, которые, в свою очередь, имеют свою историю и традиции в теоретическом освещении и практической реализации. Отражены разнообразные уровни и методы воздействия в процессе обучения на активизацию познавательной деятельности; описываются приоритетные формы проведения занятий для средних учебных заведений и способы успешного достижения активизации познавательной деятельности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Шушляпин, О. И.
    Начала системообразующей психологии управления: от стохастических форм (состояний) сознания к детерминированному мышлению в процессах познания [Текст] / О. И. Шушляпин // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 216-225. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.3

Рубрики: Загальна психологія--мислення
Кл.слова (ненормированные):
пізнавальна діяльність -- форми свідомості -- типи мислення -- форми -- людський досвід -- освіта -- виховання -- наставництво
Аннотация: В парадигмальному модельному вираженні представлено розгорнуту картину форм (станів) свідомості людини і пов'язаних з її природою мислеобразів, мислевідношень та миследій. Розкрито природу управляючих детермінуючих механізмів, унікальних програм та особливих правил стохастичних процесів форм (станів) свідомості, що відображають самоорганізацію, цілісність і якість структурофункцій мозку в аспектах міри, числа та їхніх смислових призначень і функціонуючих в стохастичних "вертикальних", "горизонтальних" та "осьових" етнологічних потоках форм (станів) свідомості. Перспективу пізнання стохастичних форм (станів) свідомості та похідних від них детермінованих мисленнєвих процесів - мислеобразів, мислевідношень та миследій, а з ними образно-логічного, ймовірнісно-логічного та інтуїтивно-образного взаємопов'язаних і взаємообумовлених способів мислення - автори вбачають у вивченні ступеневих фракталів та їхніх переходів як виразів числа і міри , а також смислових закономірностей (що послідовно повторюються) стохастичних фракталів та пов'язаних з ними аттракторів, настільки важливих для усвідомлення творчості та лідерства в освітньо-виховно-наставницькій та інших практиках.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


   
    Педагогічна рада "Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості" [Текст] // Завуч. - 2011. - N 15. - С. 9-12.
ББК 74.204.12

Рубрики: Педагогічна рада--пізнавальна діяльність
Кл.слова (ненормированные):
СТИМУЛЮВАННЯ -- пізнавальна діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Фомина, Н. А.
    Факторы активизации познавательной деятельности старших дошкольников в процессе занятий физическими упражнениями [Текст] / Н. А. Фомина, С. В. Лукина // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2011. - N 9. - С. 65-68.
ББК 74.100.55

Рубрики: Фізичне виховання--дошкільне--пізнавальна діяльність
Кл.слова (ненормированные):
ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Доп.точки доступа:
Лукина, С. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-59 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей