Поисковый запрос: <.>II=П42/2009/2<.> |
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.  |
Маслов, В. Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтованої моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів [Текст] / В. Маслов> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 3-10.
ББК 74р7
Рубрики: Підвищення кваліфікації--директори шкіл,
Директор школи--компетентність
Кл.слова (ненормированные): управлінська діяльність -- структура шкіл -- педагогічне керівництво -- навчально-виховний процес -- адміністративна діяльність -- фінансово-господарська діяльність -- викладацька діяльність -- філософія керівників шкіл -- модель керівника -- компетентне керівництво -- управлінська компетентність -- методологія управлінської діяльності -- функції процесу управління -- моделі керівників
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  |
Якухно, І. Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Якухно> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74р7
Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,
Післядипломна освіта--педагогічна--інновації
Кл.слова (ненормированные): освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- національна система освіти -- програмне забезпечення освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- науково-методичні установи -- розвиток освітньої галузі -- регіональна освіта -- педагогічні кадри
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Лушин, П. Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования [Текст] / П. Лушин> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7
Рубрики: Психологія особистості,
Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные): психологія -- психологія особистості -- розвиток особистості -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- кризи особистості -- еколопсихологічні кризи -- екологічна криза
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Олійник, Віктор. Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74р7
Рубрики: післядипломна освіта--педагогічна,
Підвищення кваліфікації--освіта--успішність
Кл.слова (ненормированные): освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- педагогічний контроль -- підвищення кваліфікації -- контроль підвищення кваліфікації -- якість підвищення кваліфікації -- педагогічні працівники -- системи педагогічного контролю -- теорія педагогічного контролю
Доп.точки доступа Гравіт, В.
Ляхоцька, Л.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку [Текст] / Л. Даниленко> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74р7
Рубрики: післядипломна освіта--педагогічна,
Післядипломна освіта--педагогічна--методи навчання
Кл.слова (ненормированные): освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- оновлення післядипломної освіти -- професійна компетентність -- інноваційні форми навчання -- інноваційні форми виховання -- педагоги-тренери -- науковий потенціал -- очно-дистанційне навчання -- форми навчання -- форми виховання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Назаренко, С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.265.1
Рубрики: Основи здоров'я--викладання--інтерактивні методи,
інтерактивні методи навчання--Основи здоров'я
Кл.слова (ненормированные): здоров'я -- основи здоров'я -- методика викладання -- навчання -- методи навчання -- інтерактивне навчання -- розвиток особистості -- підлітки -- шкідливі звички -- оздоровча робота -- розумова діяльність
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Шкіренко, О. Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів [Текст] / О. Шкіренко> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 28-31. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.580.05
Рубрики: Виховання--вища освіта--Духовні цінності
Кл.слова (ненормированные): освіта -- вища освіта -- студенти -- цінності студентів -- формування цінностей студентів -- духовні цінності студентів -- особистість вчителя -- педагогічна майстерність -- психолого-педагогічна майстерність -- викладачі вищих навчальних закладів -- виховні засоби -- навчально-виховний процес
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Гузенко, О. До питання про цілі та завдання виховної роботи в системі профтехосвіти в сучасних умовах [Текст] / О. Гузенко> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.560.02
Рубрики: Виховна робота--Професійно-технічна освіта
Кл.слова (ненормированные): освіта -- професійно-технічна освіта -- виховна робота -- національне виховання -- духовне виховання -- розумове виховання -- основи виховання -- трудове виховання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Павлик, Н. Психологічна культура як фактор гармонізації характеру особистості [Текст] / Н. Павлик> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 88.52
Рубрики: Психологія особистості,
Психологічна культура
Кл.слова (ненормированные): психологія -- психологія особистості -- психологічна культура -- виховання -- фактори виховання -- культурні традиції -- феномен психологічної культури -- духовно-психологічні надбання людства -- базис особистісної культури -- психологічне здоров'я -- культура спілкування
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10.  |
Давыдова, Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании [Текст] / Г. Давыдова, И. Семенов> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88.4
Рубрики: додаткова освіта--психологічний супровід,
Психолого-педагогічний супровід--додаткова освіта,
особистість--розвиток особистості
Кл.слова (ненормированные): освіта -- додаткова освіта -- психологічний супровід -- особистість -- розвиток особистості -- навчання -- навчання спеціалістів -- соціоцентричні еталони -- неегоцентричні еталони -- виховання особистості -- конфлікти -- рефлексивно-психологічний аналіз -- розщеплення "Я" -- відчуття підтримки -- егоцентричні конфліктні ситуації -- нормоцентричні методи -- соціометричні типи направленності -- самовизначення -- усвідомлення своїх намірів -- усвідомлення мети -- рефлексивні технології
Доп.точки доступа Семенов, И.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>11.  |
Волошко, Н. Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання [Текст] / Н. Волошко> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.: 38 назв.
ББК 88.4
Рубрики: Психологія навчання,
Психофізіологія учнів--особливості
Кл.слова (ненормированные): навчання -- особливості навчання -- особливості учнів -- психофізіологічні особливості учнів -- психофізіологічна готовність -- індивідуально-психологічні особливості -- індивідуалізація навчання -- слабка нервова система -- сильна нервова система -- типологія учнів -- меланхоліки -- рухлива нервова система -- інертна нервова система -- рухлива нервова система -- інертні учні
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>12.  |
Ляхоцька, Л. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / Л. Ляхоцька> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74р7
Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагогічні кадри,
Кредитно-модульна система--підвищення кваліфікації,
Болонський процес
Кл.слова (ненормированные): освіта -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підвищення кваліфікації -- освітні системи -- кредитно-модульна система -- навчальний процес -- педагогічні експерименти -- реконструкція навчального процесу -- методи роботи -- очна освіта -- заочна освіта -- змістові модулі -- Болонський процес
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>13.  |
Мазіна, Н. Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні [Текст] / Н. Мазіна> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 54-56. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74р7
Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагогічні кадри,
Мережева модель--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормированные): соціальний простір -- педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації -- форми підвищення кваліфікації -- андрагогіка -- освіта дорослих -- практична педагогіка -- мережна взаємодія -- мережа в освіті
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>14.  |
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 57-72. - Бібліогр.: 24 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Професійна освіта--вища--Рефлексивний підхід
Кл.слова (ненормированные): РЕФЛЕКСИВНИЙ ПІДХІД -- вища освіта -- вища професійна освіта -- теорія вищої школи -- практика вищої школи -- пізнавальна діяльність -- першорядне мислення -- дія -- спостереження -- світова педагогічна практика -- когнітивні лінгвістичні стратегії -- експериментальне самоуправління
Доп.точки доступа Дикань, В.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>15.  |
Кайынбаев, Ж. Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения [Текст] / Ж. Кайынбаев> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.04(5КАЗ)
Рубрики: Освіта--Казахстан,
Математична освіта--Казахстан
Кл.слова (ненормированные): освіта -- освітня політика -- математична освіта -- викладання математики -- якість математичної освіти -- середня освіта -- профільні класи -- вимоги до математичних знань -- проблеми математичної освіти -- малокомплектні школи -- школи-інтернати -- міжнародні дослідження
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>16.  |
Казбеков, К. Типы психологического сопровождения последипломного образования [Текст] / К. Казбеков, И. Семенов> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 73-74. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74р7
Рубрики: післядипломна освіта--психологічний супровід,
Психологічний супровід--Післядипломна освіта
Кл.слова (ненормированные): освіта -- післядипломна освіта -- психологічний супровід -- розвиток сучасного суспільства -- генерування знань -- неперервна освіта -- цілісний розвиток людини -- життєва стратегія -- мислення -- комунікації -- кооперація -- особиста ефективність
Доп.точки доступа Семенов, И.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>17.  |
Шумська, О. Про підсумки конкурсу на найкращу науково-методичну розробку в галузі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / О. Шумська> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 75-77.
ББК 74р7
Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные): освіта -- конференції -- освітні конференції -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- науково-методичні розробки -- науково-методичний рівень -- науково-педагогічні працівники
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>18.  |
Гадзецький, Б. Удосконалення дидактичних знань і вмінь методиста [Текст] / Б. Гадзецький> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 77-83. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74р7
Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--методисти,
Підвищення кваліфікації--методичні працівники
Кл.слова (ненормированные): освіта -- зміст освіти -- розвиток освіти -- доктрина розвитку освіти -- саморозвиток -- режими саморозвитку -- навчальний процес -- саморозвиток особистості -- інформаційно-аналітична функція -- планово-прогностична функція -- організаційно-виконавча функція -- діагностична функція -- дидактичні знання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>19.  |
Драч, І. Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Драч> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7
Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--Кредитно-модульна система,
освіта--освітні системи,
освіта--реформування освіти--Болонський процес,
Післядипломна освіта--педагогічна--кредитно-трансферна система,
Болонський процес,
освіта--педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные): освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна вища освіта -- кредитно-модульна система -- кредитно-трансферна система -- Болонський процес -- педагогічна освіта -- інститути післядипломної освіти -- навчальний процес
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>20.  |
Попов, В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання [Текст] / В. Попов> // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 85-88. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.580.63
Рубрики: Дистанційне навчання--школа,
освіта--дистанційна освіта,
Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормированные): навчання -- дистанційне навчання -- навчальні засоби -- дидактичні ресурси -- забезпечення дистанційного навчання -- курси дистанційного навчання -- заочне навчання -- процес навчання -- гіпертекстова структура -- мультимедіа -- пізнавальна діяльність учнів
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|
|